کد خبر : 133
تاریخ انتشار : جمعه 30 دی 1401 - 9:29

امام جمعه رودبارجنوب:

جهاد تبیین راه خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان است

جهاد تبیین راه خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان است
امام جمعه رودبارجنوب گفت: ما باید توطئه دشمنان را خنثی کنیم و مغزهایی که فریب دشمن خورده اند را به سمت جمهوری اسلامی بر گردانیم و حقایق و دستاوردهای نظام انقلاب را بیان کنیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی رودبار ما، حجت الاسلام و المسلمین اکبر افشارمنش در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی اظهارکرد: داشتن زندگی سعادتمندانه لازمه اش ضرورت شناخت و مدیریت توقعات است.

امام جمعه شهرستان رودبار جنوب ادامه داد: با رعایت صبر و بردباری می‌توان پایه های زندگی را محکم کرد و صبر بر دو قسم است؛ صبر درمقابل دشمن و دوم صبر در میان خانواده و دوستان باید صبر داشت.وی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رجب، بیان کرد: ماه رجب، ماه عبادت است که نبی مکرم اسلام(ص) فرمودند؛ در این ماه استغفار کنید که خداوند بخشنده است.

خطیب جمعه رودبارجنوب ضمن تبریک ولادت امام باقر(ع) خاطر نشان کرد: هر کس راحتی و سلامت در دین را می‌خواهد باید عبادت و تضرع به در گاه خداوند کند.

وی با بیان اینکه ویژگی بندگان مومن این است که در دل شب برای خداوند قیام می‌کنند و به عبادت و راز و نیاز در دل شب می‌پردازند،گفت: از جمله آثار نماز شب این است که مومن چهره نورانی پیدا می‌کند و عافیت نصیب انسان می‌شود و موجب خوشنودی خدا و رفع بلا و عذاب از او و اطرافیانش و رهایی از عذاب خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش عنوان کرد: دلیل جهنمی شدن بسیاری از افراد؛ ترک نماز و کمک نکردن به فقرا و ارتباط با انسانهای بد و قبول نداشتن معاد و قیامت است.

خطیب جمعه رودبارجنوب اظهار کرد: راهبردهای دشمن حذف ایران از نهادهای بین المللی و منزوی کردن ایران است که باید با تدبیر مسئولان خنثی شود.

وی به تحریم سپاه توسط اتحادیه اروپا اشاره کرد و افزود: با توجه به حذف داعش و خنثی سازی ترفندهای دشمن توسط نیروهای انقلابی و بسیجیان و سپاهیان، توطئه جدیدی را راه‌انداختن که با هوشیاری مردم انقلابی،این توطئه هم راه به جایی نبرد.

خطیب جمعه رودبارجنوب با اینکه رهبر معظم انقلاب درباره جهاد تبیین مجددا به این امر مهم تاکید فرمودند، گفت: ما باید تلاش‌ها و ترفندهای دشمن را خنثی کنیم و مغزهایی را که فریب دشمن خورده اند را به سمت جمهوری اسلامی بر گردانیم و حقایق و دستاوردهای نظام انقلاب را بیان کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش به حوادث اخیر کشور اشاره کرد و گفت: برنامه دشمن جامع اما محاسبه آنها غلط بود، چون نظام محاسباتی دشمن مادی است و از وجود عنایت الهی و ایمان و ریشه ملت ما و همچنین از وجود رهبر حکیم  ما غافل هستند و نمی‌توانند در نظام محاسباتی خود خوب محاسبه کنند.

امام جمعه رودبارجنوب خاطر نشان کرد: به این نکته رهبر معظم انقلاب باید توجه کرد که تنها راه باز داشتن دشمن از ادامه دشمنی مآیوس کردن دشمن از رسیدن به صحنه است و تنها راه مآیوس کردن دشمن ، قوی شدن ایران است تا حدی که رافع و دافع انواع تهدیدات باشد.

انتهای خبر/پ

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی