کد خبر : 1706
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 - 22:30

فرماندار رودبار جنوب:

دیدار با خانواده معظم شهدا افتخار مسئولان است

دیدار با خانواده معظم شهدا افتخار مسئولان است
فرماندار شهرستان رودبار جنوب گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا افتخار مسئولان است و آنان را در خدمت‌رسانی به مردم بیش از گذشته ثابت قدم می‌کند.

به گزارش رودبار ما، صبح امروز به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، حجت‌الاسلام افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب، حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب، پرورش فرماندار رودبار جنوب، توحیدی بخشدار مرکزی با خانواده‌های شهیدان، دارچین، سالاری و براهویی، دیدار کردند.

 پرورش فرماندار رودبار جنوب در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: حضور در منزل خانواده شهدا که افرادی صبور و کم توقع جامعه هستند، افتخاری بزرگ برای مسئولان است و آنان را در مسیر راه شهدا ثابت قدم می‌کند.  

وی افزود: لازم است برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه این دیدارها مستمر بوده و توصیه خانواده معظم شهدا در خدمت رسانی به جامعه مورد توجه قرار گیرد.

وجود خانواده‌های معزز شهدا نعمت بزرگی برای جامعه اسلامی است

 حجت‌الاسلام افشارمنش امام جمعه رودبار در دیدار‌ با خانواده شهدای دفاع مقدس گفت: وجود خانواده‌های معزز نعمت بزرگی برای جامعه اسلامی است و نباید حضور در منزل شهدا تنها به مناسبت‌ها خلاصه و محدود شود.

خانواده شهدا چشم و چراغ جامعه هستند 

اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در این دیدارش اظهار کرد: شهدا حیات طیبه و تصویرگر عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به آثار و برکات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: به برکت وجود شهدا و ترویج فرهنگ نجات‌بخش ایثار و شهادت امروز در بخش‌های مختلف کشور روح فداکاری، ایثارگری و مجاهدت در جامعه اسلامی نهادینه شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب با تاکید بر اینکه شهدا مسیر آگاهی و عزت را به ما نشان می‌دهند، گفت: همان‌گونه که شهدا ستارگان درخشان آسمان افتخارات کشور و جامعه اسلامی هستند، خانواده‌های شهدا هم چشم و چراغ این جامعه هستند.

 در پایان این دیدارها از خانواده‌های معظم شهدا تقدیر شد.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی