کد خبر : 539
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اسفند 1401 - 15:59

دبیر کانون های خدمت رضوی در کرمان عنوان کرد

فعالیت بیش از ۸ هزار خادمیار رضوی در قالب ۱۹ کانون تخصصی در استان کرمان

فعالیت بیش از ۸ هزار خادمیار رضوی در قالب ۱۹ کانون تخصصی در استان کرمان
سعید میر‌کاظمی از فعالیت بیش از هشت هزار خادمیار رضوی در قالب ۱۹ کانون تخصصی رضوی در استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی رودبار ما، سعید میر‌کاظمی مسئول خادمیاری استان کرمان در معیت هیات همراه با امام جمعه، فرماندار و خادمیاران شهرستان رودبار جنوب در محل دفتر امام جمعه به گفتگو نشست.

در این سفر میرکمالی معاونت خادمیاری استان کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حجتی مسئول دبیرخانه خادمیاری و ناصری مسئول کانون خادمیاری کهنوج و سلیمانی جانشین کانون خادمیاری  وی را همراهی کردند.

سعید میرکاظمی مسئول خادمیاری استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه ۵ سال از راه اندازی کانون خادمیارن رضوی در کشور می گذرد، اظهار کرد: لازم است در جامعه اسلامی سیره و روش ائمه اطهار در همه ابعاد از زندگی شخصی تا فعالیت های اجتماعی جاری شود و در کانون های رضوی هدف ما ترویج فرهنگ و شیوه اهل بیت (ع) در جامعه است.

وی افزود: مجموعه فعالیت های خادمیاران رضوی در راستای پیاده سازی سیره و فرهنگ رضوی در جامعه است البته این سیره فقط مختص امام هشتم نیست بلکه سیره به جا مانده از ائمه معصومین مورد نظر است زیرا معصومین همگی نور واحد هستند و تفاوت شیوه ای وجود ندارد. 

مسئول خادمیاری استان کرمان تاکید کرد: سعی و اهتمام ما بر بهره گیری از سیره و روش معصومین در زندگی است که امیدواریم  بتوانیم به این  امر جامه عمل بپوشانیم و به ایجاد جامعه و محله ی اسلامی با تاثیرپذیری از فرهنگ رضوی کمک کنیم و قدم کوچکی در زمینه سازی ظهور  امام زمان (عج) برداشته باشیم. 

میرکاظمی تصریح کرد:  بیش از هشت هزار خادمیار رضوی در قالب ۱۹ کانون تخصصی رضوی در استان کرمان فعالیت خود را در راستای اهداف خویش به پیش می برد. 

آمادگی هر گونه همکاری با کانون خادمیاری شهرستان را داریم

حجت الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات آستان قدس رضوی اظهار کرد: آمادگی همکاری هر گونه خدمت با کانون خادمیاری شهرستان را داریم.

وی ادامه داد: رودبار جنوب منطقه‌ای کم برخوردار است و هنوز هستند کسانی که یکبار هم به زیارت امام رضا علیه السلام مشرف نشدند.

در کانون خادمیاری همه در شهر خود خادم افتخاری امام رضا علیه السلام هستند

علی پرورش فرماندار رودبار جنوب در این جلسه اظهار کرد: خادمیاری رضوی اقدامی بزرگ و شایسته است که همه بتوانند در شهر خود خادم افتخاری امام رضا علیه السلام شوند.

وی ادامه داد: مردم رودبار جنوب در تمامی صحنه ها پای کار انقلاب هستند و ما آمادگی هر گونه خدمت و همکاری را به کانون خادمیاری شهرستان را داریم.

در پایان جلسه با اعطای حکمی حجت الاسلام والمسلمین مهدی سر رشته داریان بعنوان دبیر کانون خادمیاری شهرستان رودبار جنوب منصوب شد.

انتهای خبر/پ

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی