کد خبر : 366
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1401 - 14:21

انقلاب اسلامی یکی از نعمت های خداوند است/عفو فریب خوردگان اغتشاشات، نقشه دشمنان را خنثی کرد

انقلاب اسلامی یکی از نعمت های خداوند است/عفو فریب خوردگان اغتشاشات، نقشه دشمنان را خنثی کرد

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی رودبار ما، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صادقی در خطبه های نماز جمعه جازموریان، ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی و تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: تقوا در زندگی ما نقطه آغاز و پایان است و فردای قیامت ما، در گرو داشتن تقوای الهی است که پس باید حلال و حرام

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی رودبار ما، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صادقی در خطبه های نماز جمعه جازموریان، ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی و تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: تقوا در زندگی ما نقطه آغاز و پایان است و فردای قیامت ما، در گرو داشتن تقوای الهی است که پس باید حلال و حرام الهی را رعایت کنیم.

امام جمعه جازموریان با اشاره به این که خداوند به انسان مهلت می دهد، ابراز کرد: انسان رها شده نیست و اگر شکر نعمت را بجا نیاوریم و کفران نعمت کنیم قطعا دچار غضب الهی می شویم.
 
وی با بیان این مطلب که تغییر سبک زندگی به سمت کفران نعمت، عذاب الهی‌ را در پی دارد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یکی از نعمت های خداوند است که باید قدردان این نعمت عظیم الهی باشیم تا خدای نکرده دچار کفران نعمت نشویم.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به شهادت امام موسی کاظم (ع)، بیان کرد: آن حضرت فرمودند؛ خدایا پیمودن راه شما، ره توشه لازم است.

خطیب جمعه جازموریان ادامه داد: این ره توشه در کلام امام کاظم (ع)، توکل بر خدای متعال است که امام خمینی (ره) با تاسی از سیره آن حضرت، این مهم را عملی کرد.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین دلایل توفیق امام (ره)، شناخت دقیق از مردم متدین ایران اسلامی در کنار توکل بر خداوند بود.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که ۲ ماه از پایان اغتشاشات می گذرد، عنوان کرد: اقدام مهربانانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در عفو فریب خوردگان اغتشاشات، نقشه دشمنان را خنثی کرد.
 
امام جمعه جازموریان تصریح کرد: این تدبیر حکیمانه رهبری نشان از این دارد که آینده جوانان برای ایشان بسیار مهم است هر چند فریب دشمنان و شبکه های معاند را خورده باشند.
 
وی ضمن تسلیت به زلزله زدگان خوی، عنوان کرد: اولین اقدام برای کمک به زلزله‌زدگان، ابراز همدردی با آنها است.

حجت الاسلام صادقی گفت: گر چه زلزله حادثه ای غیر قابل پیش بینی است اما دولتمردان باید برای پیشگیری از چنین وقایعی، بهسازی شهرهای فرسوده و رعایت ساخت و ساز اصولی را مدنظر قرار دهند.

انتهای خبر/پ

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی