کد خبر : 174
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 بهمن 1401 - 10:30

با برگزاری یک پویش؛

کارکنان آموزش و پرورش رودبارجنوب، پاسدارِ سپاه شدند

کارکنان آموزش و پرورش رودبارجنوب، پاسدارِ سپاه شدند
کارکنان آموزش‌ و‌ پرورش رودبارجنوب با برگزاری من هم سپاهیم، ضمن پاسدارِ ی از سپاه، خواستار پاسخ قاطع به این اقدام خصمانه پارلمان اروپا شدند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی رودبار ما، پویش من هم سپاهیم، توسط کارکنان آموزش و پرورش شهرستان رودبارجنوب صبح امروز با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در محل آموزش و رودبارجنوب شکل گرفت.

معلمان رودباری قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های به اصطلاح تروریستی از سوی پارلمان اتحادیه اروپا را واکنشی کینه‌توزانه، عجولانه و از سر استیصال در پاسخ به ناکامی‌های پی در پی دشمنان دانستند.‌

کارکنان آموزش و پرورش رودبارجنوب با برگزاری این پویش ضمن محکوم کردن خواستار پاسخ قاطع به این اقدام خصمانه پارلمان اروپا شدند.

سپاه نجات بخش مردم است 

مهدی بهرامی گفت: سپاه سرافراز پاسداران انقلاب اسلامی، همواره نقش مهمی در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته و در زمینه مبارزه با گروههای تروریستی و تکفیری همچون داعش نیز نقش تعیین کننده ای ایفا نموده است.

مدیر آموزش و پرورش رودبارجنوب عنوان کرد: اگر سپاه نبود کشور نبود و امنیت در منطقه وجود نداشت، اگر سپاه نبود استقلال کشور از بین می‌رفت و جاهلیت و تفکر جاهلان بر منطقه حاکم می‌شد.

وی افزود: سپاه امید را در منطقه و کشور ایجاد کرده و استقلال را در کشور حکم فرما کرده است پس دشمن این را برنمی‌تابد و نمی‌تواند تحمل کند که نظام جمهوری اسلامی جلوی آن‌ها ایستاده است.

بهرامی با بیان اینکه سپاهی یک منش و روش است، تاکید کرد: همه منطقه به یقین رسیده‌اند که سپاه تروریست نیست و این را هم دیده‌اند، و می‌دانند سپاه نجات بخش مردم است و همواره از سپاه به عنوان یک نجات بخش در منطقه صحبت می‌شود.

وی‌ اظهار کرد: سپاهی بر پای انقلاب ایستاده و همه مردم ایران یکپارچه سپاهی هستند و فرقی هم نمی‌کند که با چه لباسی مشغول به خدمت هستند، امروز از اینکه می‌گوییم که همه ما سپاهی هستیم باید به خود افتخار کنیم.

انتهای خبر/پ

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی