کد خبر : 3276
تاریخ انتشار : جمعه 17 فروردین 1403 - 12:40

امام جمعه جازموریان:

روز جهانی قدس، نقش محوری در حمایت جوامع اسلامی از آرمان فلسطین دارد

روز جهانی قدس، نقش محوری در حمایت جوامع اسلامی از آرمان فلسطین دارد
امام جمعه جازموریان گفت: روز جهانی قدس، نقش محوری در حمایت جوامع اسلامی از آرمان فلسطین دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «رودبار ما»؛ حجت‌الاسلام کاظم صادقی امام جمعه جازموریان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه حمایت از قدس در قاموس انقلاب اسلامی و مردم ایران اسلامی است، اظهار کرد: «روز قدس پشتوانه‌ی امنیت کشور ما هم هست. این را همه‌ آحاد مردم بدانند؛ هر یک نفری که روز قدس توی خیابان می‌آید، به سهم خود دارد به امنیت کشور و امنیت ملت و حفظ دستاوردهای انقلاب‌اش کمک می‌کند.

وی ادامه داد: جایگاه آمریکا در حال تنزل است. آمریکایی که روزی با یک تَشَر کشورها را وادار به تسلیم می‌کرد، اکنون سیلی‌خور محور مقاومت در عراق، سوریه و دریای سرخ است.

خطیب جمعه جازموریان گفت: برگزاری مراسم روز جهانی قدس به عنوان روز بیعت با فلسطین، نقش محوری در حمایت جوامع اسلامی از آرمان فلسطین و مقاومت در غزه ایفا می‌کند.

وی تصریح کرد: اجماع‌سازی در مجمع عمومی به نفع مردم فلسطین و غزه، و نیز اجماع‌سازی در شورای امنیت به حمایت از آتش‌بس در غزه و ناچار شدن آمریکا به استفاده از وتو در برابر اجماع جهانی، نشان از تحول در افکار عمومی جهان به نفع فلسطین است.

امام جمعه جازموریان گفت: در ماجرای بمباران کنسولگری سفارت ایران در سوریه هر چند سرداران ما به آرزوی ۴۰ ساله خود یعنی شهادت رسیدند و حق پاسخگویی برای ما محفوظ است.

صادقی با بیان اینکه در جریان اتفاق در چابهار که توسط تروریست‌ها انجام شد ارتباط برخی گروه‌ها با صهیونیست روشن شد، بیان کرد: در این ماجرا آمادگی نیروهای نظامی ما برای مقابله با تروریست‌ها ثابت شد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران نظام بیان کرد: موضوع تلاش بیشتر در حوزه اقتصاد از تأکیدات مطرح شده رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه جازموریان ادامه داد: همچنین ایشان تأکید کردند چالش پیرامون حجاب، تحمیلی بر کشور ما بوده که باید از جنبه‌های مختلف مد نظر قرار گیرد.

انتهای خبر/پورحیدر

رودبارجنوب

اقتصادی