کد خبر : 2457
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1402 - 15:12

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان:

چراغ سینما در جنوب کرمان روشن می شود

چراغ سینما در جنوب کرمان روشن می شود
حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: با پیگیری های صورت گرفته از طریق معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چراغ سینما در جنوب کرمان روشن می شود.

به گزارش خبرنگار رودبار ما، حجت الاسلام سید احمد حسینی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: با پیگیری های صورت گرفته از طریق معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چراغ سینما در جنوب کرمان روشن می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: براساس تفاهم نامه صورت گرفته بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سینماهای جنوب کرمان تجهیز  و راه اندازی می شوند.

وی بیان کرد: تیم اعزامی از سوی معاونت سینمایی برای تجهیز و راه اندازی سینما های جنوب کرمان از صبح امروز کار خود را شروع کرده و ان شاء الله طی هفته آینده سینما جیرفت با تمام تجهیزات تحویل اداره کل می شود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه سالن سینما کلیه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان های جنوبی نیز تجهیز و راه اندازی می شوند، تصریح کرد: سینماهای جنوب کرمان با تجهیزات کامل از جمله سیستم صوت، سیستم نور پرده و … تکمیل و آماده ارائه خدمات به مردم جنوب کرمان می شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به این که برخی از شهرستان های جنوبی تاکنون از وجود سینمای ثابت بی بهره بوده و تنها در این شهرستان ها سینمای سیار به صورت محدود فعالیت می کرده است، گفت: با تجهیز مجتمع های فرهنگی هنری جنوب کرمان به امکانات روز سینما، مردم این منطقه می توانند فیلم های روز سینمای ایران را همزمان با سینماهای سطح کشور در این مجتمع ها به تماشا بنشینند.

وی توسعه و ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی و هنری یکی از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم دانست و عنوان کرد:  به همین منظور بزودی شاهد تجهیز و راه‌اندازی سالن های سینما در جنوب کرمان خواهیم بود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه سینما در این منطقه مورد توجه ویژه مردم و علاقه‌مندان قرار دارد، خاطرنشان کرد: جنوب کرمان یکی از مناطق مستعد کشور در عرصه فرهنگ و هنر به ویژه هنر سینما است و ما شاهد درخشش آثار تولیدی هنرمندان این دیار در عرصه ملی هستیم.

منبع:شبستان

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی