کد خبر : 2057
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 8:41

رودبار ما گزارش می‌دهد؛

ابتدای بلوار امام خمینی(ره) رودبار روشنایی ندارد

ابتدای بلوار امام خمینی(ره) رودبار روشنایی ندارد
خاموشی بلوار اصلی امام خمینی(ره) «حدفاصل میدان کشاورز تا ابتدای خیابان سلمان فارسی» در چند ماهه گذشته سبب بروز نارضایتی شهروندان رودباری شده است.

به گزارش خبرنگار رودبار ما،  بر اساس گزارش مردمی و عینی، بلوار امام خمینی(ره) حد فاصل میدان کشاورز تا ابتدای خیابان سلمان فارسیبه سمت مرکز شهردر خاموشی به سر می‌برد.

 

همچنین مردم اینگونه گزارش داده‌اند که برخی از کوچه‌های شهرک‌ها نیز تیرهای چراغ برق خاموش هستند و خواستار رسیدگی مسئولان مربوطه شده‌اند.

 

 

این چنین خاموشی‌ها موجب افزایش ناامنی و احساس رعب و وحشت می‌شود. از طرفی زمینه برای حضور هنجارشکنان و بروز ناهنجاری‌های اجتماعی بیشتر می‌شود.

 

شهروند خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری رودبار ما با ارسال کلیپی خواهان رفع این خاموشی از مسئولان شهرستان رودبار جنوب شدند.

 

اگر شب هنگام از این بلوار گذر کنید به سختی می‌توانید جلوی چشم خود را ببینید لذا میطلبد که مسئولان مربوطه هر چه زودتر این مشکل را رفع نمایند.

 

از آن‌جایی که کیفیت معابر شهری یکی از عوامل مؤثر بر ایجاد آرامش زندگی شهروندان به شمار می‌رود، یکی از این شاخصه‌ها رضایت، عملکرد مسئولین مربوطه است.

 

اما به گفته شهروندان در یکی از میادین اصلی شهر رودبار جنوب (بلوار امام خمینی(ره) چراغ‌های معابر در این بلوار مدت‌ها خاموش بوده و این موضوع نارضایتی این  شهروندان را به دنبال داشته است.

 

انتهای خبر/پورحیدر

 

رودبارجنوب

اقتصادی