کد خبر : 2017
تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1402 - 3:22

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودبار جنوب:

سیزده آبان روز تبیین جنایت‌های جبهه استکبار است

سیزده آبان روز تبیین جنایت‌های جبهه استکبار است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودبار جنوب گفت: یوم ‌لله ۱۳ آبان فرصتی برای تبیین جنایت‌های جبهه استکبار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبری رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودبار جنوب در گفتگو با خبرنگار رودبار ما با اشاره به نزدیک بودن به ۱۳ آبان و روز استکبار ستیزی و مسائل این روزهای غزه اظهار کرد: در قرآن کریم بارها به کفر به طاغوت و استکبار تأکید شده و از این منظر استکبارستیزی یک موضوع عقیدتی نیز به شمار می‌آید.

 

وی در ادامه به پافشاری ملت ایران بر شعار مرگ بر اسرائیل اشاره کرد و افزود: ما با فریاد این شعار خواهان مرگ ظالم و اسرائیل غارت‌گر هستیم، اسرائیلی که شر مطلق است و در این ۷۰ سال هیچ منش انسانی از او دیده نشده است.

 

حجت الاسلام «اکبری» تصریح کرد: رژیم منحوس اسرائیل با قتل عام مردم غزه به دنبال نسل کشی فلسطینیان با همراهی شیطان بزرگ است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودبار جنوب  رژیم غاصب اسرائیل را جرثومه فساد در دنیا عنوان کرد و افزود: تنها راه، محو این غده سرطانی از جهان است.

 

وی در ادامه ضمن دعوت عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی روز ۱۳ آبان خاطر نشان کرد: سیزدهم آبان روز تبلور خشم انقلابی مردم ایران علیه آمریکاست.

 

این مقام مسئول گفت: شایسته است که همگی در راهپیمایی۱۳ آبان ۱۴۰۲ در یک اقدامی همگانی به خیابان ها سرازیر شده تا طبل فروپاشی رژیم جعلی اسرائیل که شکست آن خود مبدل به نمادی از استکبار‌‌ستیزی جهانیان خواهد شد به صدا درآورده شود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری استکبار ستیزی را از اهداف شکوهمند انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: سیزدهم آبان‌ماه فرصتی برای تبیین جنایت‌های جبهه استکبار است.

 

وی یادآور شد: امام خمینی (ره) از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در اعتراض به دخالت‌های دولت آن در امور داخلی ایران را انقلاب دوم نام نهادند که نکته قابل توجهی است.

 

به گزارش رودبار ما، ۱۳ آبان ماه، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به دلیل سه اتفاق در اذهان دانش آموزان و عموم مردم ماندگار شده است. در واقع روزی که دلاوری و از جان‌گذشتگی نوجوانان و جوانان تا نسل‌ها بعد هم فراموش نشدنی است.

 

عده‌ای از دانش‌آموزان مبارز و بیدار در آبان ۱۳۵۷ علیه رژیم پهلوی برخاستند و جان خود را راه کشور تقدیم کردند. هرچند که تلخی واقعه کشتار جمعی دانش‌آموزان تهرانی پس از سال ها هنوز هم حس می شود اما نقش تاثیرگذار و مقاومت این عزیزان در پیروزی انقلاب اسلامی گرامی و مبارک است.

 

۱۳ آبان همچنین سالروز تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳ و تسخیر سفارت آمریکا (لانه جاسوسی) در سال ۱۳۵۸ است.

 

انتهای خبر/پورحیدر

رودبارجنوب

اقتصادی