کد خبر : 1731
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1402 - 23:53

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

وحدت، عامل اقتدار و عزت اسلام در برابر استکبار است

وحدت، عامل اقتدار و عزت اسلام در برابر استکبار است
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: وحدت اسلامی عامل اقتدار اسلام در برابر استکبار و اختلاف آفت بزرگ عزت و استقلال مسلمین است.

به گزارش خبرنگار رودبار ما، جشن میلاد پیامبر اکرم صلی الله‌علیه و‌آله وسلم و امام جعفر صادق علیه‌السلام امشب با حضور پرشور شیعه و سنی شهرستان رودبار جنوب در مصلی بزرگ شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله وسلم و میلاد امام جعفر صادق علیه‌‌السلام، اظهار کرد: خداوند نعمت‌های فراوانی به مسلمانان بخشیده است که اعظم نعمت‌های الهی وجود مبارک پیامبر مکرم اسلام(ص) است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: وحدت یک حقیقت مقدس است چون حکم خداست.

حجت‌الاسلام علیمرادی بیان کرد: خداوند همه مسلمانان را یک حقیقت واحد نامیده و هیچ عاملی نمی‌تواند بین دو برادر مسلمان را برهم بزند.

وی با بیان اینکه وحدت میان مسلمین یک امر مقدس است، گفت: پیامبر اسلام حکم مقدس را میان مسلمانان اجرا کرد که همین یک حکم برای بزرگی اسلام کافی است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه سران استکبار دشمن وحدت هستند، تصریح کرد: وحدت برای امت اسلامی عزت آفرین و اقتدار آفرین است.

وی افزود: مقام معظم رهبری روی اصل وحدت پافشاری دارند چون انسجام میان جامعه اسلامی دستور قرآن است.

حجت‌الاسلام علیمرادی خاطر نشان کرد: کرامت و قداست وحدت اسلامی اقدام راهبردی پیامبر بود و هر کس آگاهانه این وحدت را بر‌هم بزند باید با او برخورد شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: وحدت و انسجام امت اسلامی باعث اقتدار و پیشرفت جامعه است و در مقابل نبود وحدت نیز عامل سستی و از بین رفتن قدرت است که خداوند متعال چنین چیزی را برای مؤمنین و جامعه اسلامی نمی‌پسندد.

وی با بیان اینکه تفرقه توانایی‌ها را دچار فرسایش می‌کند، عنوان کرد: مهم‌ترین راهبرد و ترفند دشمن تفرقه و جدایی بین برادران مسلمان است.

نماینده مردم کرمان در پایان به انتخابات اسفندماه اشاره و تصریح کرد: حضور با کرامت مردم در انتخابات بر شوکت این نظام خواهد افزود.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی