کد خبر : 1710
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 - 14:45

امام جمعه رودبارجنوب:

پیروی از آموزه‌های دینی بهترین راه حراست از نهاد خانواده در جنگ جهانی است

پیروی از آموزه‌های دینی بهترین راه حراست از نهاد خانواده در جنگ جهانی است
امام جمعه رودبار جنوب گفت: پیروی از آموزه‌های دینی بهترین راه حراست از نهاد خانواده در جنگ جهانی است.

به گزارش رودبار ما، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک میلاد با سعادت نبی مکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، بیان کرد: رویکرد راهبردی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی امام صادق (ع) در دوران با برکت امامت ۳۴ ساله ایشان، راهبرد جهاد تبیین بود.

حجت الاسلام افشار‌منش اضافه کرد: آن حضرت در میدان مبارزه با همه جریانات فکری به مخالفت برخاست تا عقاید باطل را بکوبد و اندیشه‌های منحرف را اصلاح کند.

خطیب جمعه رودبار جنوب در ادامه به سخنان ‌رئیس جمهور در سازمان ملل اشاره کرد و افزود: در کنار جنگ علیه اسلام شاهد جنگ علیه خانواده نیز هستیم باید گفت خانواده اصیل‌ترین و فطری‌ترین نهاد بشری است که امروز در معرض تهدید قرار گرفته است.

امام جمعه رودبار جنوب اظهار کرد: باید بدانیم ستون فقرات صلابت و سلامت جامعه و ملت انقلابی ما حفظ و حراست از نظام خانواده است و این بدست نمی‌آید جز این‌که از آن با قدرت قاطعیت و تدبر و تکلیف محوری حفاظت و حراست کنیم و بهترین چیز پیروی از آموزه‌های دینی است.

وی به مخدوش سازی نقش زنان به‌‌عنوان محور خانواده توسط غربتی اشاره کرد و گفت:
اهمیت نقش زن در خانواده بر کسی پوشیده نیست، چراکه در سلامت فرد و اجتماع تاثیر مستقیم دارد و به همین دلیل دشمن به دنبال مخدوش کردن آن است.

حجت‌الاسلام افشار‌منش عنوان کرد: کمیت و کیفیت اقدامات دقیق و سریع دستگاه‌های اطلاعاتی و مجاهدان گمنام این عرصه در یک سال اخیر و همچنین ضربات سهمگین سربازان گمنام امام زمان (عج) به دشمنان تحسین برانگیز است.

امام جمعه رودبار جنوب افزود: سال ۱۴۰۱ سال شکست بزرگ‌ترین جنگ ترکیبی دشمن علیه مردم ایران بود که با لطف الهی و عنایت امام زمان (عج) و بصیرت مردم و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب به شکست انجامید.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی