کد خبر : 151
تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 - 12:40

امام جمعه رودبارجنوب مطرح کرد:

لباس سبز سپاه، نماد عزت و افتخار ملت ایران

لباس سبز سپاه، نماد عزت و افتخار ملت ایران
امام جمعه رودبارجنوب گفت: دشمنان ایران اسلامی، باید بدانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزند راستین ملت ایران و حافظ انقلاب اسلامی است و به خوبی آموخته است که از دل تهدید ها چگونه فرصت های طلایی خلق کند.

حجت الاسلام و المسلمین اکبر افشارمنش در گفتگو با خبرنگار سیاسی رودبار ما، با اشاره به تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط اتحادیه اروپا، گفت: این اقدام خبیثانه از روی استیصال است. آن‌ها از فشار بر مردم ناامید شده‌اند و دنبال فشار روانی هستند.

امام جمعه رودبارجنوب عنوان کرد: سپاه و دیگر نیروهای مسلح در سال‌های متمادی همراه مردم و نظام بوده‌اند و همین برای دشمنان قابل تحمل و پذیرش نیست. مردم ایران به نیروهای مسلح خود افتخار می‌کنند.

وی ضمن محکوم کردن اقدام خبیثانه اتحادیه اروپا، عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزند راستین ملت ایران و حافظ انقلاب اسلامی است.

امام جمعه رودبارجنوب تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی، باید بدانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزند راستین ملت ایران و حافظ انقلاب اسلامی است و به خوبی آموخته است که از دل تهدید ها چگونه فرصت های طلایی خلق کند.

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: تحریم سپاه توسط اتحادیه اروپا نشانه خباثت دشمنان است و تحریم این نیروی بی بدیل بیش از گذشته بر قوت و قدرت آن خواهد افزود.

وی با بیان اینکه نظام انقلابی ما نیز بدون تردید پاسخ های متقابل و متناسب هشدار دهنده را خواهد داد، خاطر نشان کرد: مردم هوشیار و آگاه ایران بار دیگر نشان خواهند داد که هرکدام یک سپاهی انقلاب هستند و لباس سبز این نیروی انقلابی را نماد عزت و افتخار خود می دانند.

انتهای خبر/پ

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی