کد خبر : 129
تاریخ انتشار : جمعه 30 دی 1401 - 9:27

امام جمعه جازموریان:

تحریم‌کردن‌سپاه‌نشان‌از استیصال‌دشمن‌دارد

تحریم‌کردن‌سپاه‌نشان‌از استیصال‌دشمن‌دارد
امام جمعه جازموریان گفت: آمریکا سیلی های محکمی را از سپاه خرده است و تحریم کردن سپاه نشان از استیصال دشمن دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی رودبار ما، حجت الاسلام کاظم صادقی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: یکی از مصادیق تقوا ذکر می باشد و صلوات بر محمد و آل محمد بهترین ذکر است.

امام جمعه جازموریان افزود: یکی از اصول اخلاقی که قرآن کریم بدان اشاره کرده، کسب روزی حلال است و انسان مومن به دنبال لقمه حلال و پاک است و زندگی برای کسب روزی حلال سختی هایی متحمل می‌شود. 

وی با اشاره به تاثیر لقمه حرام در زندگی و انسان، تاکید کرد: لقمه حرام، شوق مناجات و راز و نیاز با پروردگار را از انسان می گیرد و همچنین مانع استجابت دعا به پیشگاه می شود و از همه مهمتر جامعه دچار سردرگمی می‌شود تا جایی که مثل واقعه‌ کربلا حاضر به شهادت رساندن ولی خدا می شوند. 

حجت الاسلام صادقی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه  مبارک رجب، عنوان کرد: ماه مبارک رجب در فرهنگ اسلام  دارای قداست خاصی است و ماه درخواست بهره ها از خداوند متعال می باشد و باید فرصت را غنیمت دانست.

 خطیب جمعه جازموریان ادامه داد: یکی از آن درخواست ها سعه صدر است که به انسان عزت می دهد و عدم سعه صدر موجب نابودی زندگی خودمان و خسارت به دیگران می شود.

وی با تبریک میلاد امام محمد باقر (ع)، خاطرنشان کرد: امامان همه از یک نور واحد هستند و عمل و گفتار آنها مثل یک زنجیر به هم تنیده است و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و ولایت، محور مهمترین سفارش ائمه اطهار (ع) می باشد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مداحان اهل بیت (ع) اشاره و تاکید کرد: رهبری در این دیدار فرمودند؛ مهندسی دشمن در اغتشاشات اخیر قوی بود اما تنها اشتباه آنها در محاسبات شان بود.

 امام جمعه جازموریان ادامه داد: دشمنان در اغتشاشات اخیر به عنصر تقوا و ایمان مردم ایران توجه نکرده بودند و شناخت کافی از مردم ایران اسلامی را نداشتند و همین امر موجب شکست آنها شد.

وی به تحریم سپاه توسط اتحادیه اروپا اشاره کرد و گفت: این اقدام در نگاه اول نشان از کلافگی و مستاصل بودن دشمنان دارد و در نگاه دوم به دلیل سیلی محکمی است که آمریکایی ها از سپاه خورده اند.

حجت الاسلام صادقی ضمن محکوم کردن این اقدام اتحادیه اروپا، تصریح کرد: دشمنان بدانند مردم ایران سپاهی هستند و تا آخر بسیجی خواهند ماند.

خطیب جمعه جازموریان در پایان با اشاره به لزوم تخصیص سهمیه جدید آرد به خانوارها، عنوان کرد: از آنجایی که قوت غالب مردم این منطقه آرد و نان است و با توجه به افزایش رشد جمعیت، سهمیه بندی نان تصمیم غلطی است و در این راستا از مسئولان می خواهیم که تصمیمات منطقه ای اتخاذ کنند.

انتهای خبر/پ

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی