کد خبر : 436
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 22:30

در خطبه‌های نماز جمعه رودبار جنوب عنوان شد؛

تشدید جنگ اقتصادی دشمن باعث التهاب در بازار ارز شده است

تشدید جنگ اقتصادی دشمن باعث التهاب در بازار ارز شده است
امام جمعه موقت رودبار جنوب گفت: شواهد نشانگر این است که با صحنه گردانی عوامل داخلی و خارجی کشور درگیر کودتای اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی رودبار ما، حجت الاسلام یوسف راوند امام جمعه موقت رودبار جنوب در خطبه های نماز جمعه این هفته به تجزیه و تحلیل التهاب در بازار ارز پرداخت و با بیان اینکه شاهد التهاب و بی ثباتی سنگین و روز به افزایش در بازار ارز هستیم و شناخت صحیح و درست ابعاد مساله ضروری است، گفت: قیمت دلار در نوزده ماه از فعالیت دولت تقریباً ثابت بود و حتی در زمستان سال قبل که دشمن طراحی افزایش دوبرابری یعنی شصت هزار تومانی دلار را کرده بود اما اتفاق نیفتاد و بعد از آن نیز در زمان اجرای طرح عادلانه سازی یارانه و حذف ارز ترجیحی نیز به بازار شوک وارد نکرد و یا در پاییز که برخی شهرهای کشور ۱۰۰ روز درگیر اغتشاشات بود، چنین چیزی اتفاق نیفتاد در حالی که هر یک از این مسائل می توانست در قیمت ارز التهاب آفرین باشد.

وی با طرح این سوال که چرا بعد از آرام شدن کشور و پایان اغتشاشات ناگهان در دی ماه و بهمن ماه شاهد افزایش قیمت ارز و طلا و حتی گوشت قرمز هستیم، گفت: شواهد نشانگر این است که با صحنه گردانی عوامل داخلی و خارجی کشور درگیر کودتای اقتصادی است.

راوند با گرامیداشت سوم شعبان سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و با بیان اینکه امام حسین (ع) بزرگ پاسدار اسلام و ارزش‌های اسلامی است که با قیام خود و نهضت خونین کربلا از اسلام دفاع کرد و موجب بقای اسلام شد و سرنوشت اسلام به قیام و فداکاری او وابسته بود، روز پاسدار را هم تبریک گفت و افزود: پاسداری از انقلاب افتخار است  پاسداری فقط جنبه نظامی ندارد بلکه یک فرهنگ است و در فعالیت در عرصه های عقیدتی، سیاسی و فداکاری و مردمی بودن، کار جهادی و آماده به کار از دیگر ابعاد پاسداری است.

امام جمعه موقت رودبار جنوب  ضمن تبریک چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) بیان کرد: بصیرت، صلابت ایمان و همراهی با امام زمان خود، از شاخصه های مهم حضرت عباس (ع) است و صلابت ایمان همان پویایی، تحرک، نشاط و کارآمدی و اثربخشی در میدان های مختلف است.

حجت الاسلام راوند اظهار کرد: حضور جوانان در مقابل رژیم منحوس و وحشی از هنر‌های انقلاب اسلامی در تربیت نسل جوان است.

وی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در فلسطین اشاره کرد و افزود: فلسطین خط مقدم و خاکریز جهان اسلام است آغاز شکسته شدن بیداری اسلامی است و جبهه مقاومت اجازه شکست این خاکریز را به رژیم صهیونیستی نخواهد داد.

امام جمعه موقت جازموریان: پاسداران در همه میدان‌ها تا پای جان حاضر بوده‌اند

حجت الاسلام والمسلمین محمد پیروزی‌نیا امام جمعه موقت جازموریان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، ابراز کرد: خداوند خانواده حضرت ابراهیم (ع) را مورد امتحانات متعددی از جمله ذبح فرزندش اسماعیل قرار داده اما امتحانات امام حسین (ع) از آن امتحانات بالاتر و سخت تر بود.

حجت الاسلام پیروزی نیا خاطرنشان کرد: مقام و منزلت امام حسین(ع) چنان بلند مرتبه است که همه انبیا عظام نسبت به مقام ایشان غبطه می‌خورند چرا که همه دارابی خود را فدای اسلام کرد.

خطیب موقت نماز جمعه جازموریان ضمن تشکر از پاسداران انقلاب‌ اسلامی، تصریح کرد: هر جا نیاز به همکاری بوده پاسداران با تمام توان ایستاده‌اند به طوری که رشادت‌های آن‌ها در خارج از کشور و در عرصه بین الملل نیز مشهود است.

وی به روز تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: علمی که در آن تزکیه نباشد معنا ندارد برای کسی که عالم باشد اما تزکیه نشود آن علم فایده ندارد بلکه مضر است و قرآن کلام خدا بدان اشاره کرده است.

حجت الاسلام پیروزی نیا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مجلس خبرگان رهبری، عنوان کرد: مطلبی که مقام معظم رهبری همیشه بدان تاکیده کرده جهاد تبیین است و نکته مهمی دیگری که بدان اشاره کردند ایجاد یاس و نا‌امیدی توسط دشمنان اسلام است که ایران اسلامی را هدف قرار گرفته اند.

انتهای خبر/پ

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی