کد خبر : 4404
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 خرداد 1403 - 7:26

برای نخستین‌بار؛

انگور شیرین رودبارجنوب به بازار مصرف رسید

انگور شیرین رودبارجنوب به بازار مصرف رسید
فرماندار شهرستان رودبارجنوب گفت: در راستای تغییر الگوی کشت برای اولین بار در سطح دو هکتار برداشت انگور عسکری در این شهرستان آغاز شده و با توجه به اینکه شهرستان رودبار جنوب زمین‌های حاصلخیز دارد کشت انگور مناسب است.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری 《رودبار ما》؛ برداشت انگور از سطح دو هکتار از مزارع شهرستان رودبارجنوب آغاز وپیش بینی می‌شود هشت تُن انگور برداشت شود.

علی پرورش فرماندار شهرستان رودبارجنوب در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای تغییر الگوی کشت برای اولین بار در سطح دو هکتار برداشت انگور عسکری در این شهرستان آغاز شده و با توجه به اینکه شهرستان رودبار جنوب زمین‌های حاصلخیز دارد کشت انگور مناسب است.

یعقوب مرادی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودبارجنوب نیز در همین رابطه  گفت: از مزارع زیر کشت هشت تن برداشت خواهد شد و با توجه به اقلیم آب و هوای منطقه رودبار جنوب برداشت از اواسط خرداد ماه آغاز و تا اواسط تیرماه ادامه دارد.

وی افزود: به بهره برداران  توصیه می‌کنیم کشت انگور را درباغ‌ها ترویج دهند و جهاد کشاورزی در این زمینه در خدمت بهره‌برداران هست و تسهیلاتی هم اگر کشاورزان داشته باشند به کشاورزان داده خواهد شد.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی