کد خبر : 1681
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 7:40

«مهر مهربانی» برای دانش‌آموزان محروم؛

توزیع ۱۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر در طرح مهربانی مهر هلال احمر رودبار جنوب

توزیع ۱۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر در طرح مهربانی مهر هلال احمر رودبار جنوب
مدیر شعبه جمعیت هلال احمر رودبار جنوب از توزیع ۱۰۰۰ بسته لوازم مدرسه در مدارس شهرستان‌های رودبار و جازموریان در قالب طرح «مهربانی مهر» خبر داد.

به گزارش رودبار ما، مهربانی و دست گیری از یکدیگر، مشی پیامبرگونه است برای آنان‌که رحم‌گستری و یاری‌رساندن را برای زدودن غم و اندوه از چهره رنج دیدگان، پیشه خود کرده‌اند.

طبیعی است که در هر کشوری افرادی حمایت پذیر وجود داشته باشند؛ در دین ما به شدت تاکید شده است که به هم نوع خود کمک کنیم.

انتظار می‌رود افرادی که در جامعه وضعیت مالی خوبی دارند در قبال افراد نیازمند احساس مسئولیت کنند و بخشی از نیاز‌های آنان را مرتفع سازند.

علی روهنده مدیر شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان رودبار جنوب در گفتگو با خبرنگار رودبار ما ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و آغاز ماه مهر گفت:  در راستای اهداف عام المنفعه و امدادی، همواره در تلاش هستیم تا با احیای ارزش‌های خیرخواهانه علاوه بر حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، نسبت به ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه به ویژه در میان کودکان، نوجوانان و جوانان گام برداریم.

وی یادآوری کرد: در این میان حمایت از دانش آموزان محروم جهت ادامه تحصیل با بهره‌گیری از مسئولیت اجتماعی با توجه به مخاطبان خاص سازمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیر شعبه جمعیت هلال احمر رودبار جنوب بیان کرد: در همین راستا طرح ملی« مهربانی مهر» به منظور حمایت از دانش‌آموزان کم‌برخوردار اجرا خواهد شد.

وی افزود: داوطلبان جمعیت هلال احمر برای رساندن لوازم التحریر به دست دانش آموزان روستاهای مناطق محروم رودبارجنوب و جازموریان در آخرین ساعات شهریورماه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید تمام الان خود را به کار گرفتند تا در اولین روز از ماه مهر این هدایا به دست دانش آموزان برسد.

روهنده خاطر نشان کرد: بالغ بر ۱۰۰۰بسته آموزشی لوازم التحریر در تابستان گذشته از خیرین داوطلب جمعیت‌هلال احمر تحویل و برای سه مقطع ابتدایی راهنمایی و دبیرستان بسته‌بندی شده و برنامه توزیع اقلام آموزشی برای اول مهرماه با اداره آموزش و پرورش هماهنگ شده است.

وی در پایان تصریح کرد: از خیرین داوطلب برای این امر خدا پسندانه تقدیر و تشکر می‌نمایم و آمادگی این را داریم تا اقلام آموزشی را از خیرین دریافت و به دانش‌آموزان نیازمند برسانیم.

انتهای خبر/پورحیدر 

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی