کد خبر : 1585
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهریور 1402 - 14:30

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب خبر داد:

قاتل فراری در چنگال قانون گرفتار شد

قاتل فراری در چنگال قانون گرفتار شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از شناسایی و دستگیری یک قاتل فراری در این شهرستان خبر داد و گفت: رسیدگی به پرونده های خشن در اولویت کار دستگاه قضایی است و اجازه نخواهیم داد عده ای نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند.

به گزارش رودبار ما، حامد محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: قاتل که در مردادماه امسال پس از ارتکاب قتل از محل حادثه  متواری شده بود، با پیگیری ها و اقدامات دستگاهای قضایی، انتظامی و امنیتی شناسایی و دستگیر شد.

این مقام قضایی اعلام کرد: پس از کسب گزارشی  مبنی بر تیراندازی منجر به فوت در شهرستان بلافاصله بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب  شهرستان رودبارجنوب در محل حادثه حاضر و دستورات لازم جهت شناسایی و دستگیری عامل قتل صادر گردید.

محمدی ادامه داد: نهایتا با اقدامات پلیسی صورت گرفته از سوی کارگاهان پلیس آگاهی محل اختفای قاتل در یکی از شهرستان های جنوبی شناسایی شد و در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر شد.

وی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده های خشن در اولویت کار دستگاه قضایی است و اجازه نخواهیم داد عده ای نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند، گفت: در این رابطه پرونده ای در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب تشکیل شده است.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی