کد خبر : 1411
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 17:49

در پی کار اطلاعاتی پلیس هرمزگان؛

محموله ۱۹۷ کیلویی تریاک در جنوب کرمان کشف شد

محموله ۱۹۷ کیلویی تریاک در جنوب کرمان کشف شد
فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۱۹۷ کیلو تریاک در پی کار اطلاعاتی پلیس هرمزگان و عملیات ضربتی پلیس شهرستان‌های کهنوج و رودبارجنوب خبر داد.

به گزارش خبرنگار رودبار ما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سردار “ناصر فرشید” فرمانده انتظامی استان کرمان در این رابطه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج با هم افزایی اطلاعاتی پلیس استان هرمزگان از ورود یک محموله سنگین موادمخدر به حوزه این شهرستان مطلع و به سرعت وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: در این رابطه ماموران انتظامی با اشرافیت اطلاعاتی و با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبارجنوب، خودروی پراید حامل موادمخدر را شناسایی و آن را تا زمان ورود به یک منزل در حاشیه شهر تعقیب و در نهایت طی یک عملیات ضربتی از این خودرو ۱۹۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات و معرفی وی به مراجع قضایی تصریح کرد: پلیس کرمان همچون این عملیات اخیر در سایه هم افزایی و اشرافیت اطلاعاتی پلیس کل کشور، سد راه سوداگران مرگ بوده است و همکاری مردم در زمینه کاهش گرایش به اعتیاد از جمله مهمترین راه‌های همکاری با خادمان نظم و امنیت است.

شهرستان رودبار جنوب در ۳۳۰ کیلومتری و کهنوج در فاصله ۳۵۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی