کد خبر : 4905
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 11:53

رئیس آموزش و‌پرورش رودبار جنوب خبر داد؛

دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش بازمی‌گردند

دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش بازمی‌گردند
رئیس آموزش و‌پرورش رودبار جنوب از اجرای طرح ثبت نام و تحصیل رایگان دانش آموزان بازمانده از تحصیل با تدابیر و حمایت‌های ارزشمند مقام معظم رهبری وبنیاد علوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری 《رودبار ما》؛ صبح امروز جلسه شورای آموزش وپرورش با حضور امام جمعه، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، فرماندار و رئیس شورای آموزش وپرورش، معاون سیاسی وامنیتی فرمانداری، مدیر آموزش وپروش و جمعی ازکادر ستادی آموزش وپرورش در سالن جلسات اداره آموزش وپروش رودبار جنوب برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مهدی بهرامی مدیر آموزش وپرورش شهرستان رودبارجنوب، ضمن تسلیت شهادت “یحیی السنوار” رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس بیان کرد: .این عروج قهرمانانه نشانه تداوم جهاد فی‌سبیل‌الله است و حکایت از ادامه مسیر مقاومت و تداوم راه مبارزه دارد.

در ادامه بهرامی از اجرای طرح ثبت نام و تحصیل رایگان دانش آموزان بازمانده از تحصیل با تدابیر و حمایت‌های ارزشمند مقام معظم رهبری وبنیاد علوی خبر داد و گفت: برای اجرای همکاری ادارات، این طرح نیازمند کمک سپاه، بسیج بخشداران، دهیاران هستیم تا بتوانیم بازماندگان از تحصیل را شناسایی و به چرخه آموزش برگردانیم.

مدیر آموزش وپرورش به ارائه گزارشی کامل و جامع از اقدامات انجام شده در آموزش وپرورش، توسعه متوازن، و موفقیت دانش آموزان شهرستان رودبارجنوب در کنکور سراسری پرداخت.

علی پرورش فرماندار شهرستان رودبار جنوب در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر مجموعه مدیریت آموزش وپرورش، در پی کسب موفقیت دانش آموزان رودباری در کنکور سراسری بیان کرد: تلاش‌های مجموعه مدیریت آموزش وپرورش قابل ستایش وستودنی است و نیاز است این راه ادامه داشته باشد تا به نتایج خوب و اهداف مورد نظر که رسیدن به نقطه مطلوب است برسیم.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام کاظم صادقی امام جمعه شهرستان رودبار جنوب ضمن تبریک موفقیت‌های بزرگ آموزش وپرورش در بخش‌های مختلف و قدردانی از مسئولان آموزش‌وپرورش شهرستان خصوصاً معلمان پرتلاش و مجاهد عرصه تعلیم‌ و تربیت بیان کرد: این تحولی که آغاز شده است باید محکم‌تر از قبل ادامه پیدا کند و منجر به شکوفا شدن استعدادهای دانش آموزان شود.

وی بیان کرد: همه ما مدیون آموزش وپرورش هستیم و نگاه همه ما باید به هنرستان‌ها متفاوت باشد و با برنامه‌ریزی تیم مدیریتی آموزش وپرورش همین هنرجویان نیروی کار شهرستان و کشور را فراهم خواهند کرد.

صادقی همچنین بر همکاری همه ادارات در جذب افراد بازمانده از تحصیل و همچنین استفاده از ظرفیت پژوهش سرا تأکید کرد.

در پایان این جلسه با نظر فرماندار،
امام جمعه، مدیر آموزش وپرورش و همه اعضای حاضر در جلسه مصوباتی جهت بهبود وضعیت و اجرای طرح های مهم آموزش وپرورش به تصویب رسید.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی