کد خبر : 4806
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1403 - 12:38

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد؛

توزیع ۱۰۷۰ کولرگازی در مناطق محروم

توزیع ۱۰۷۰ کولرگازی در مناطق محروم
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بیش از ۱۰۷۰ دستگاه کولرگازی در مناطق محروم جنوب کرمان در شش ماه اول سال جاری توزیع شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «رودبار ما»؛ صبح امروز مراسم توزیع ۵۷۰ دستگاه کولرگازی در مناطق محروم جنوب کرمان رودبار و جازموریان برگزار شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه این مراسم گفت: به مناسبت هفته وحدت رزمایش اهدا ۵۷۰ دستگاه کولرگازی به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی کوثر سپاه ثارالله استان کرمان با حضور سردار سیدضیاالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی کوثر سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی و معاون حمایت کمیته امداد کل کشور برگزار شد.
وی افزود: بیش از هزار و ۷۰ کولرگازی در طول شش ماه در مناطق کم‌تر برخوردار به افرادی که توان تامین کولرگازی را ندارند توزیع شد.
نظری ادامه داد: بیش از ۳٠٠ میلیارد هزینه تامین کولرها بود که با کمک کمیته امداد و سپاه تهیه و به دست افراد نیازمند رسانده می‌شود.
 فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد: این نهضت ادامه دارد ما در خصوص محرومیت‌زدایی، آسفالت جاده‌های روستایی، ساخت مسکن محرومان، آب آشامیدنی روستاها و همچنین آب کشاورزی قنوات و احیای قنوات و آب‌خیزداری به کمک بسیجیان و خود مردم و مسئولان و دستگاه‌های خدمات‌رسان و دستگاه‌های اجرایی انجام خواهد شد.
 انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی