کد خبر : 4637
تاریخ انتشار : جمعه 2 شهریور 1403 - 11:01

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان ؛

دشمن در حال تصرف ذهن و اندیشه جوانان است

دشمن در حال تصرف ذهن و اندیشه جوانان است
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: دشمن در حال تصرف ذهن و دل و اندیشه جوانان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری 《رودبار ما》؛ حجت‌الاسلام حسنی‌سعدی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان قبل از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رودبار جنوب اظهار کرد: ما اگر در آغاز هر برنامه‌ای به رسم سنت کنار قبر شهدا می‌رویم، می‌خواهیم این را یادآوری کنیم که ما پایبند به خون شهدایم و می‌خواهیم راه آن‌ها را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: کارهای ما باید در مسیر شهدا باشد و ما هیچ گاه از راه شهدا جدا نباشیم. رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: اگر نعمتی که به پاس خون شهدا به دست آوردیم اگر خوب پاسداری نکنیم از دست ما خواهد رفت، مسئول خوب و دلسوز هم به همین شکل است.

حجت‌الاسلام حسنی سعدی بیان کرد: رضایت ولی فقیه قطب نمای ماست و اگر کسی در این قطب نما نباشد از دست ما خواهد رفت. وی افزود: پیشرفت اقتصادی را باید با پیوست فرهنگی گره زد چون اگر غیر این باشد ما شکست خواهیم خرد.

حسنی سعدی در ادامه ضمن تبریک هفته دولت بیان کرد: منطقه رودبار جنوب در مسیر توسعه یافتگی است و این توسعه یافتگی حتما باید با پیوند‌های فرهنگی همراه باشد.

وی تصریح کرد: دشمن با جنگ ترکیبی چند وجهی به دنبال تسخیر ذهن جوانان است و اگر ما برنامه خوبی برای این نداشته باشیم ضربه مهلکی خواهیم خرد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کرمان اظهار کرد: دشمن از هر دری وارد شده و جوانان ما را نابود می‌کند ما باید تمام توان خود را در برابر تهاجم فرهنگی به کار بگیریم و برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: اگر ما با چشم دل نگاه کنیم تمام جوانان ما در تهاجم دشمن سر بریده می‌شوند و این ضربه دشمن را باید جدی بگیریم.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی