کد خبر : 4697
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مرداد 1403 - 9:39

در راستای عدالت فرهنگی صورت گرفت؛

کتابخانه «لبخند کتاب‌ها» «یادگار ابراهیم» در شهر فاقد کتابخانه زهکلوت

کتابخانه «لبخند کتاب‌ها» «یادگار ابراهیم» در شهر فاقد کتابخانه زهکلوت
ا هدف عمل به وعده دولت سیزدهم برای تحقق عدالت فرهنگی و توسعه فضاهای کتابخانه‌ای، در فاصله شهادت رئیس‌جمهور آیت الله رئیسی تا پایان دولت سیزدهم، ۱۸ پروژه کتابخانه‌ای در کشور با ۸۳۲۹ مترمربع زیربنا تکمیل، تجهیز و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری 《رودبار ما》؛ با هدف عمل به وعده دولت سیزدهم برای تحقق عدالت فرهنگی و توسعه فضاهای کتابخانه‌ای، در فاصله شهادت رئیس‌جمهور آیت الله سیدابراهیم رئیسی تا پایان دولت سیزدهم، ۱۸ پروژه کتابخانه‌ای در ۱۰ استان با ۸۳۲۹ مترمربع زیربنا تکمیل، تجهیز و به بهره‌برداری رسید.

در میان این پروژه‌ها تنوعی از نظر نوع پروژه، از افتتاح تا بازطراحی و بازگشایی، و درجه کتابخانه، از روستایی تا استاندارد، به چشم می‌خورد. عمر بعضی از این پروژه‌ها بیش از یک دهه بوده است که از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری، منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و بودجه‌های استانی، تکمیل و تجهیز شد.

به این ترتیب در استان تهران و خوزستان ۴ باب کتابخانه، در استان‌های خراسان رضوی و زنجان ۲ باب کتابخانه و در هر یک از استان‌های کرمان، یزد، کردستان، مازندران، آذربایجان غربی و قزوین، یک باب کتابخانه در اختیار مردم و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی قرار گرفت.

افتتاح کتابخانه عمومی «لبخند کتاب‌ها» در شهر فاقدکتابخانه زهکلوت (استان کرمان)

افتتاح کتابخانه لبخند کتابها

آیین افتتاح کتابخانه عمومی «لبخند کتاب‌ها» ۳۱ اردیبهشت ماه در شهر فاقدکتابخانه زهکلوت شهرستان جازموریان استان کرمان برگزار شد. این کتابخانه با زیربنای ۱۴۰ مترمربع، یک نیروی کتابدار و ۵ هزار نسخه کتاب خدمات کتابخانه‌ای ارائه می‌دهد تا بتواند عدالت فرهنگی را در جنوب استان کرمان محقق کند.

کتابخانه عمومی «لبخند کتاب‌ها» در شهر فاقدکتابخانه زهکلوت افتتاح شد

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی