کد خبر : 4419
تاریخ انتشار : جمعه 1 تیر 1403 - 12:40

مشارکت گسترده در انتخابات، بن‌بست شکن و افق گشاست

مشارکت گسترده در انتخابات، بن‌بست شکن و افق گشاست

امام جمعه جازموریان گفت: انتخابات حماسه حضور مردم است و معجزه حضور بن‌بست شکن و افق گشاست.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری 《رودبار ما》؛ حجت‌الاسلام کاظم صادقی امام جمعه جازموریان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: آیت‌الله بهشتی از چهره‌های درخشان بی‌نظیر انقلاب اسلامی است که نقشی مؤثر در تثبیت جمهوری اسلامی داشتند.

وی بیان کرد: تدوین قانون اساسی و مدیریت مجلس خبرگان رهبری و ریاست قوه قضائیه و هماهنگی نیروهای انقلابی در کشور و ایستادگی در مقابل جبهه کفر و نفاق از بارزترین مسئولیت‌های شهید مظلوم در انقلاب بود.

حجت‌الاسلام صادقی در ادامه با بیان اینکه قوه قضائیه ایستگاه پایانی مبارزه با فساد محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: در حالی که قوه مجریه، خط مقدم برخورد با مفسدان است چرا که تار و پود انواع و اقسام جرائم دستگاه‌های اجرایی شکل می‌گیرد و دستگاه اجرایی موظف است که به امور کشور نظم ببخشد و منافذ فساد را ببندد.

امام جمعه جازموریان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: انتخابات حماسه حضور مردم است و معجزه حضور بن‌بست شکن و افق گشاست.

وی گفت: اهمیت اول انتخابات به خاطر این است که انتخابات سنگر کشور است و سرنوشت کشور را از هر آسیبی مصون می‌دارد و  مشارکت بیشتر مردم اعتبار کشور را بالا خواهد برد در واقع حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، مصون‌ساز سرنوشت ملت و مردم است و دشمن را از تعرض و تجاوز  بیشتر باز می‌دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صادقی خاطر نشان کرد: اگر مشارکت مردم در انتخابات ضعیف باشد آن وقت است که دشمن استنتاج می‌کند که بین مردم و نظام فاصله افتاده است.

وی در پایان افزود: تحول در مدیریت از بزرگترین محسنات انتخابات است.

انتهای خبر/ پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی