کد خبر : 4374
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1403 - 13:08

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد؛

شهید رئیسی توقع مردم از رئیس‌جمهور تراز را بالا برد

شهید رئیسی توقع مردم از رئیس‌جمهور تراز را بالا برد
جانشین نمایندگی ولی فقیه درسپاه ثارالله استان کرمان رئیس جمهور شهید ترازی را برای رئیس جمهور مشخص کردند، گفت: در انتخابات پیشرو مردم کسی را انتخاب کند که راه شهید آیت‌الله رئیسی را ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری “رودبار ما“؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سربازی‌زاده جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در نشست بصیرتی جهاد تبیین که در مسجد جامع شهرستان رودبار جنوب برگزار شد، با بیان این که شهید رئیسی و همراهان‌شان ترازی را برای رئیس جمهور مشخص کردند که کار را برای دوره بعد سخت‌تر کرده، اظهار کرد: مردم موارد مثبتی را شاهد بودند و لذا امروز توقعاتی دارند.

وی با تشریح برخی از اقدامات آیت‌الله رئیسی در عرصه‌های مختلف خاطرنشان کرد: شهید رئیسی در حالی این دولت را تحویل گرفت که فروش نفت بسیار پایین بود و هزاران کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل شده بودند.

سربازی‌زاده توسعه زیرساخت‌ها، اجرا و افتتاح طرح‌های آب‌شیرین‌کن در نقاط محروم، توسعه پروژه‌های راهسازی، خط ریلی، زیرساخت‌های دریایی و اقتصادی را از دیگر اقدامات مدیریت جهادی و انقلابی آیت‌الله رئیسی دانست و گفت: آیت‌الله رئیسی احیاگر مدیریت انقلابی و جهادی در سطح مدیریت ارشد و کلان جامعه بود.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان با بیان این که کار برای رئیس جمهور آینده خیلی سخت شد، گفت: اکنون دیگر هرکس نباید به خود اجازه حضور در این جایگاه را دهد. چرا که توقع بالا رفته و مسئولیت بسیار سنگین و سخت است.

وی تصریح کرد: شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی با احیا پروژه‌های نیمه تمام دولت‌های قبل موفق شد تصویری بسیار امیدبخش در موقف خدمت، در جایگاه ریاست‌جمهوری ارائه کند؛ و میراثی گران‌بهاء برای تراز مدیریت انقلابی از خود به یادگار گذاشت.

حجت‌الاسلام سربازی‌زاده متذکر شد: در انتخابات پیشرو مردم کسی را انتخاب کند که راه شهید آیت‌الله رئیسی را ادامه دهد.

وی با بیان اینکه مردم در مقام انتخاب هرچقدر در انتخاب افراد دقت نظر بیشتری به خرج بدهند قطعاً به رشد انقلاب کمک خواهند کرد، اضافه کرد: به فضل الهی مردم عزیز ایران اسلامی با حضور باشکوه در انتخابات پیش رو فردی را انتخاب خواهند کرد که راه شهدای خدمت را ادامه دهد.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی