کد خبر : 4127
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1403 - 11:50

مسئول سازمان اردویی سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد:

اعزام بیش از ۳۵۰۰ کرمانی به مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

اعزام بیش از ۳۵۰۰ کرمانی به مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان از اعزام بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ زائر کرمانی برای مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری “رودبار ما“؛ غلامعباس نکونام در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ گفت: امسال اعزام بیش از ۳ هزار و ۵۰۰  زائر کرمانی را برای مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران پیش‌بینی کرده‌ایم.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: برای بررسی روند اعزام و انجام کار، پنج جلسه، قرارگاه شهید فهمیده با حضور معاونین استاندار و پشتیبانی از طرف تمامی ادارات انجام شده است.

وی با بیان اینکه براساس دستورالعمل ارسالی، سپاه اعزام را انجام خواهد داد، عنوان کرد: سهمیه اعزام  را به سراسر شهرستان‌های استان برای حضور اقشار مختلف مردم ابلاغ کرده‌ایم.

نکونام با اشاره به تمهدیدات در نظر گرفته شده برای اعزام زائران اظهار کرد: رایزنی‌هایی با اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای تأمین وسایل ایاب و ذهاب انجام شده است.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: زائران ضمن حضور در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب در طول مسیر مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها و مسجد جمکران را نیز زیارت خواهند کرد.

انتهای خبر/م

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی