کد خبر : 2213
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آذر 1402 - 21:33

به مناسبت هفته بسیج:

یادواره خانگی شهدا در شهرستان رودبار جنوب برگزار شد

یادواره خانگی شهدا در شهرستان رودبار جنوب برگزار شد
یادواره شهیدان محمد دوست و خدامراد خانه‌زر در قالب یادواره شهدای خانگی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب و جمعی از بسیجیان در روستای آبسردوئیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رودبار ما، یادواره خانگی شهیدان محمد دوست و خدامراد خانه زر همزمان با هفته بسیج در روستای آبسردوئیه برگزار شد.

 

اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در این مراسم معنوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از صدر اسلام تاکنون، شهدای مظلوم غزه اظهار کرد: شهدا مایه عزت و آبروی انقلاب اسلامی هستند و ادامه راه آن‌ها کشور را از همه آسیب‌ها مصون نگه می‌دارد.

 

وی افزود:در این محفل نورانی جمع شده‌ایم بگوییم که ای شهیدان ما شما را فراموش نکرده‌ایم و تا آخرین نفس و قطره خون در راه آرمان‌ها و اهداف شما ایستاده‌ام.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب ضمن تقدیر از صبر، ایثار و استقامت خانواده معظم این شهیدان اشاره کرد: پدران و مادران شهدا در پیشگاه خدای متعال اجر بزرگی دارند و پاداش آنان کمتر از شهدای والامقام نیست.

 

وی بیان کرد: شهدا حق حیات به گردن ما دارند، ما باید قدر جمهوری اسلامی و رهبری را بدانیم چرا که شهدا در این راه مجاهدت کرده‌اند و اگر فداکاری‌های آن‌ها نبود امروز ما نیز نبودیم و امنیت و اقتدار امروز ما در جهان به برکت همین شهیدان است.

 

وی با بیان اینکه شهدا زنده هستند و نزد پروردگار جایگاه بالایی دارند، گفت: شناخت بیشتر شهدا از طریق مطالعه زندگینامه آن‌ها، تبیین مقام والای شهادت و عمل به وظایفمان نسبت به راه شهدا سه وظیفه ضروری در این برهه از زمان است.

 

در پایان از خانواده شهیدان گرانقدر خدامراد خانه زر و محمد دوست تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی