کد خبر : 2186
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1402 - 10:16

همزمان با هفته بسیج صورت گرفت؛

فرماندهی و کادر سپاه رودبار جنوب با امام جمعه شهرستان دیدار کردند

فرماندهی و کادر سپاه رودبار جنوب با امام جمعه شهرستان دیدار کردند
همزمان با آغاز هفته بسیج کارکنان و بسیجیان سپاه رودبار جنوب و جمعی از شورای اداری شهرستان با امام جمعه دیدار کردند.

به گزارش رودبار ما، به مناسبت هفته بسیج، اسلام حاجب فرمانده و حجت‌الاسلام جرجندی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رودبار جنوب به همراه جمعی از پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب و شورای اداری شهرستان با امام جمعه رودبار دیدار و گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام افشارمنش امام جمعه شهرستان رودبار جنوب در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج از نهادهای مؤثر و ولایت‌مداری است که روز به روز در حال شکوفایی است و به حول و قوه الهی امروز ثمرات این شجره طیبه در سطح جامعه و نیز در بین همه آحاد مردم فراگیر شده است.

وی افزود: بسیج شجره طیبه و درخت پرثمر و تناوری است که توسط بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت.

افشارمنش تصریح کرد: بسیج یکی از الطاف الهی است و به همین خاطر هست که روز به روز فرهنگ و تفکر بسیجی نه تنها در جامعه ما بلکه در سایر جوامع دیگر در حال گسترش و توسعه بوده و این نشان از خاص بودن بسیج است.

امام جمعه رودبار جنوب خاطرنشان کرد: بسیج متعلق به همه مردم است و امروز باید با برنامه ریزی مناسب، نوآوری و خلاقیت بیش از پیش، دامنه بسیج را در سراسر کشور و در عرصه های مختلف گسترش داد.

اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: وقتی به این جمله امام (ره)که فرمودند: در این دنیا افتخارم این است که بسیجی هستم، فکر می‌کنیم خود نشانگر عظمت بسیج است و به همین خاطر است که ما داشتن روحیه بسیجی را افتخاری بس بزرگ برای خود و بسیجیان جهت برداشتن گام‌های اساسی برای تحقق تمدن نوین اسلامی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مورد انتظار مقام معظم رهبری هست می‌دانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رودبار جنوب در ادامه افزود:تفکر بسیجی یعنی این که کار را برای رضای خدا باید انجام داد یعنی این که باید دارای روحیه جهادی و از خود گذشتگی باشیم و این نشان از اخلاص بسیج است، چرا که همین اخلاص بسیج باعث شده تا یک جایگاه ویژه در بین آحاد مردم جامعه داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در پایان عنوان برنامه های بسیج شهرستان را برای جمع حاضر ارائه داد.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی