کد خبر : 2093
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1402 - 13:41

امام جمعه رودبار جنوب:

جبهه مقاومت مشت خود را برای دشمن صهیونیستی باز نمی‌کند

جبهه مقاومت مشت خود را برای دشمن صهیونیستی باز نمی‌کند
امام جمعه رودبار جنوب گفت: جبهه مقاومت هرگز مشت خود را برای دشمن صهیونیستی باز نمی‌کند و راه کنش‌های میدانی و محیطی خود را به صراحت اعلام نخواهد کرد.

به گزارش رودبار ما، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه، اظهار کرد: امروز غزه به خط مقدم و نماد جبهه مقاومت تبدیل شده است و این موضوع در سخنان دبیر کل حکیم و شجاع حزب الله مورد تاکید قرار گرفته است سخنان اخیر سید حسن نصرالله هشدار صریحی به رژیم اشغالگر قدس مخابره کرد.

 

امام جمعه رودبار جنوب عنوان کرد: جبهه مقاومت هرگز مشت خود را برای دشمن صهیونیستی باز نمی‌کند و راه کنش‌های میدانی و محیطی خود را به صراحت اعلام نخواهد کرد که این یک قاعده اصلی جنگ است و جبهه مقاومت یقین دارد که رژیم اشغالگر قدس بازنده این نبرد است.

 

افشارمنش خاطر نشان کرد: حماسه آفرینی‌های حزب‌الله لبنان در جنگ سی‌و‌سه روزه به وضوح نشان می‌دهد قدرت میدانی، اطلاعاتی و رصد‌گری مقاومت منحصر به فرد و برهم زننده تعادل و محاسبات دشمن است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه اندیشه جبهه مقاومت برگرفته از فرهنگ عاشوراست، بیان کرد: جبهه مقاومت هرگز مشت خود را برای دشمن صهیونیستی باز نمی‌کند.

 

خطیب جمعه رودبار جنوب به چرایی حمایت ایران از فلسطین پرداخت و عنوان کرد: ما با اعتقاد زیر پرچم اسلام قرار گرفته‌ایم و با فلسطینی‌ها هویت مشترک داریم و اسرائیل در این منطقه به عنوان ابزار غرب عمل می‌کند.

 

حجت‌الاسلام افشارمنش تصریح کرد: بمباران‌ فکری و مغزی یکی از حلقه‌های زنجیره جنگ ترکیبی است که از طریق فضای مجازی به تولید دروغ می‌پردازند و حقایق را تحریف می‌کند.

 

خطیب جمعه رودبار جنوب با بیان اینکه اسرائیل و آمریکا صحنه گردان اصلی جنگ ترکیبی علیه ایران هستند، اظهار کرد: جهادتبین فکری و مقاومت ترکیبی راه حل مقابله با جنگ ترکیبی است.

 

وی با یادآور شدن ۲۴ آبان سالروز رحلت علامه طباطبایی صاحب تفسیر المیزان، بیان کرد: این شخصیت والا و برجسته دینی خصیصه‌ های روحی و اخلاقی فراوانی دارد و در میان همه خصلت‌های ممتاز این عالم فرزانه دو ویژگی ایشان بسیار شاخص و محوری است.

 

با گرامیداشت ۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی، ابراز کرد: گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی ضرورت رشد و تعالی جامعه است در این میان ایجاد رغبت و عادت به مطالعه و کتابخوانی در کودکان و نوجوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی