کد خبر : 2074
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1402 - 10:15

هلاکت دو شرور مسلح در جنوب استان کرمان

هلاکت دو شرور مسلح در جنوب استان کرمان
دادستان انقلاب و عمومی استان کرمان گفت: دو شرور مسلح شب گذشته در درگیری با مامورین انتظامی در جنوب استان کرمان به هلاکت رسیدند.

به گزارش خبرنگار رودبار ما، طی درگیری شب گذشته مامورین یگان تکاوری امام جواد علیه‌السلام شهرستان جازموریان در منطقه ریکگ دو نفر از اشرار سابقه دار جنوب کرمان به هلاکت رسیدند.

مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در رابطه با این خبر به خبرنگاران گفت: دو شرور مسلح و خطرناک سابقه‌ دار در جنوب استان به هلاکت رسیدند.

مهدی بخشی بیان کرد: با توجه به سابقه شرارت و ناامنی‌های ایجاد شده توسط این اشرار در منطقه، تمام تلاش برای دستگیری آن‌ها به کار گرفته شد و در یک عملیات غافلگیرانه، دو شرور مسلح سابقه‌دار به هلاکت رسیدند.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: شامگاه گذشته با دریافت اطلاعاتی مبنی بر تحرک اشرار مسلح و قاچاقچی مواد مخدر در جنوب استان، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت و طی یک فقره درگیری مسلحانه، دو نفر از آنان به هلاکت رسیدند.

 

این مقام ارشد قضائی اعلام کرد: پس از پایان عملیات و پاک‌سازی محیط، مقادیری سلاح جنگی و تجهیزات نظامی به همراه یک دستگاه خودرو کشف و ضبط گردید.

 

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی