کد خبر : 1904
تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1402 - 12:20

امام جمعه رودبار جنوب:

سازمان ملل، مأمور محکوم نمودن مظلومان جهان به نفع قدرت‌های بزرگ جهان‌خوار است

سازمان ملل، مأمور محکوم نمودن مظلومان جهان به نفع قدرت‌های بزرگ جهان‌خوار است
امام جمعه رودبار جنوب با بیان اينکه سازمان عفو بين‌الملل، منافع کشورها را فدای منافع ابرقدرت‌ها می‌کنند، گفت: سازمان ملل، مأمور محکوم نمودن مظلومان جهان به نفع قدرت‌های بزرگ جهان‌خوار است.

به گزارش رودبار ما، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک میلاد امام عسکری علیه‌السلام، اظهار کرد: بنا به فرموده امام حسن‌ عسکری علیه‌السلام تمام‌ گرفتاری‌ها و سختی‌ها و بلاها را نعمتی از خداوند در میان گرفته است و در واقع این سخن حضرت به نوعی برگرفته از آیات ششم و هفتم سوره مبارکه انشراح است.

وی در ادامه به سنت موازنه بلا و امید اشاره کرد و افزود: سخت‌ترین وضعیت نزدیک‌ترین وضعیت به فرج است.

خطیب جمعه رودبار جنوب در رابطه به غیر قابل ترمیم بودن عملیات طوفان الاقصی اشاره و بیان کرد: اسرائیل یک ایالت منفصل اما زهراگین و بی‌رحم و کودک کشی از مجموعه‌ای از سیاست‌های آمریکا در جهان اسلام است این رژیم یک عقبه سیاسی با آمریکا دارد اما با وجود پیوند درهم‌تنیده با آمریکا بازهم در برابر گروه‌های مقاومت فلسطین شکست خورد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی یک موجود فاقد جغرافیای سیاسی مستقل است و همواره ذیل دولت آمریکا تعریف‌شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش اظهار کرد: سند این مطلب حضور شخص رئیس‌جمهور آمریکا و وزیر دفاع آن کشور و فرمانده ستکام در منطقه و ارسال سلاح‌های پیشرفته به اسرائیل و وتوی تمامی قطعنامه‌های ضداسرائیلی است.

وی تصریح کرد: این شکست برای اسرائیل از آن جهت سنگین است، که فلسطین بدون مشارکت هیچ قدرتی توانست ضربه هولناکی را به دستگاه اطلاعاتی و ارتش رژیم کودک‌‌کش وارد کند و افسانه ساخته‌ شده شکست‌‌ ناپذیری رژیم صهیونیستی را باطل کند.

وی در ادامه به اهمیت عملیات طوفان‌الاقصی اشاره و بیان کرد: فلسطین توانست این پیروزی بزرگ را بدست بیاورد و اسرائیل این شکست بزرگ را بپذیرد.

خطیب جمعه رودبار جنوب با بیان اینکه رمز بقای رژیم صهیونیستی بر چهار عنصر تکیه دارد، گفت: عنصر اول حمایت خارجی قدرت‌هایی چون انگلیس، آمریکا و فرانسه و برخی دیگر از کشور، عنصر دوم قدرت به‌ظاهر افسانه‌ای اطلاعاتی و امنیتی این رژیم است، این رژیم در فضای عملیات روانی آن‌قدر خود را شکست‌ناپذیر نشان می‌داد که تصور جهان این بود که هر حرکتی در فلسطین و حتی فراتر از آن زیر دید اطلاعاتی این رژیم است.

افشار‌منش عنوان کرد: رژیم صهیونیستی علاوه‌ بر حمایت خارجی و قدرت اطلاعاتی دارای ارتشی مجهز که در این عملیات نتوانست کاری جز کشتن زنان و کودکان انجام دهد.

وی افزود: فضای عملیات روانی صهیونیست‌ها با حمایت سیاسی غرب تقویت می‌شود که عملیات طوفان الاقصی رژیم را از پوسته مجازی عملیات روانی بیرون آورد و حجم واقعی قدرت رژیم را نشان داد.

افشارمنش با بیان اینکه جنایات عیان رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی آشکار در مقابل چشم همه جهانیان است، گفت: جنایات رژیم صهیونیستی باید فوری متوقف شود، اقدامات دولت جمهوری اسلامی و شخص رئیس جمهور و مواضع انقلابی وزیر امور خارجه ستودنی است.

خطیب جمعه رودبار جنوب در ادامه به دوم آبان سالروز تأسیس سازمان ملل متحد اشاره و اظهار کرد: دنیا امروز گرفتار جهان‌خواران و غارتگرانی است که کشورها را به آتش می‌کشند و غارت می‌کنند و نیز گرفتار وابستگان آنان است که منافع ملت‌ها و کشورهای خود را فدای منافع ابرقدرت‌ها می‌کنند.

وی عنوان کرد: جهان گرفتار سازمان‌های دست‌نشانده‌ی قدرت‌های بزرگ بویژه آمریکاست که با اسم بی‌محتوا ی شورای امنیت عفو بین‌الملل حقوق بشر و از این قبیل مفاهیم بی‌محتوا به قدرت‌های بزرگ خدمت می‌کنند.

خطیب جمعه رودبار جنوب ابراز کرد: سازمان ملل در حقیقت مأمور محکوم نمودن مستضعفان و مظلومان جهان به نفع قدرت‌های بزرگ جهان‌خوار هستند، امید است روزی سازمان ملل واقعی تشکیل شود و با عدالت حکم و قضاوت کند و مقابل زورگویی زورگویان عالم بایستد.

وی در پایان به سالروز وفات کریمه اهل‌بیت علیهم‌السلام اشاره کرد و افزود: حضرت معصومه سلام‌الله علیها دارای مقام شفاعت است که در زیارت‌نامه‌اش می‌خوانیم یا فاطمه اشفعی لی فی الجنه و دارای مقام محمود است و طبق روایت معتبر هر کس او را عارفان بحق زیارت کند بهشت بر او واجب می‌شود.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی