کد خبر : 1884
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1402 - 14:08

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب:

قاتل فراری در رودبار جنوب تسلیم قانون شد

قاتل فراری در رودبار جنوب تسلیم قانون شد
سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب از تسلیم شدن قاتل فرای در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضائی شد.

دهقان سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رودبار جنوب در گفتگو با خبرنگار رودبار ما گفت: در پی وقوع قتل دو نفر از شهروندان رودباری در مورخه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۲ در شهرستان رودبار جنوب به علت اختلافات شخصی  موضوع به صورت ویژه در دستور کار دادستان و دادسرای رودبار جنوب و کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی با نظارت  مستقیم رییس پلیس آگاهی شهرستان  قرار گرفت.

سرپرست فرمانده نیروی انتظامی رودبار جنوب خاطر نشان کرد: ضاربین که بلافاصله پس از وقوع قتل به خارج از حوزه استحفاظی متواری شده بودند در زیر ذره بین و چتر اطلاعاتی جان برکفان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفته بودند و مامورین نیز در صدد دستگیری قاتلین فراری بودند و  متهمین که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند راهی جز تسلیم شدن نداشتند.

دهقان اظهار کرد: طی رایزنی مامورین پلیس آگاهی شهرستان با ریش سفیدان و بزرگان طایفه خود را تسلیم قانون نموده و و در بازجویی‌های صورت گرفته به قتل دو نفر از شهروندان به علت اختلافات شخصی اعتراف نمودند.

وی تصریح کرد: متهمین با تشکیل پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع  قضایی شد.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی