کد خبر : 1820
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1402 - 11:42

تشکیلاتی به سستی تار عنکبوت؛

هیبت شکست‌خورده تل آویو با جنایت غزه ترمیم نخواهد شد

هیبت شکست‌خورده تل آویو با جنایت غزه ترمیم نخواهد شد
طوفان الاقصی موجودیت و هویت صهیونیست‌ها را درهم شکست و هیبت شکست‌خورده تل آویو با جنایت غزه ترمیم نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار رودبار ما، عملیات «طوفان‌الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت اسلامی از صبح روز شنبه ۱۵ مهر در پاسخ به تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان آغاز شده است، امروز وارد ششمین روز خود شد. عملیاتی که در آن شاهد شلیک هزاران موشک توسط گروه‌های مقاومت اسلامی به سرزمین‌های اشغالی هستیم و نیرو‌های مقاومت در تکمیل این عملیات پیروزی‌های چشمگیری را بدست آوردند.

عملیات “طوفان الاقصی” ارتش صهیونیستی را در حقیقت خوار و ذلیل کرد و حامیانش را به وحشت انداخت و سازشکاران را بیش از پیش از حامی ذلیل و شکست خورده خود ناامید کرد.

در حقیقت فقط ۳۰۰ رزمنده فلسطینی کافی بود تا ثابت کنند که رژیم صهیونیستی واقعا از لانه عنکبوت سست‌تر است. آن‌ها با عبور معجزه آسای خود از دیوار امنیتی هوشمند الکترونیکی که غزه را از شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف جدا می‌کند، صبح روز شنبه، بیش از ۷۰۰ صهیونیست را به هلاکت رسانده و بیش از ۱۰۰ صهیونیست از جمله چند افسر ارشد را به اسارت گرفتند و بیش از ۲ هزار نفر را مجروح کردند.

این پیروزی بزرگ جبهه مقاومت نتیجه سال‌ها مقاومت و همبستگی مسلمانان در دفاع از قدس شریف و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی بود و بدون شک خون پاک شهدای مقاومت به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی ضامن پیروزی نهایی در این نبرد همه جانبه خواهد بود.

علی امیری کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار رودبار ما با اشاره به حجم خسارات زیاد به صهیونیست‌ها در تحولات اخیر گفت: تحولات اخیر مانند یک زلزله رژیم صهیونیستی را تکان داده و پایه‌هایش سست شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: آسیب به رژیم صهیونیستی این قدر زیاد است که حتی قابل ترمیم هم نیست و در تحولات اخیر هیبت رژیم صهیونیستی شکسته شد.

امیری خاطر نشان کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب در حوادث گونان فصل الخطاب و نقشه راه نیروهای مقاومت است و در حال حاضر نیز جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه از سر استیصال و درماندگی است.

کارشناس مسائل سیاسی، درباره بیانات مقام معظم رهبری در مورد شکست غیرقابل ترمیم رژیم صهیونیستی تصریح کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب نکته دقیق و عمیقی دارد به این دلیل که اسرائیلی‌ها در عملیات طوفان‌الاقصی از جهات مختلف شکست خورد، شکست اول صهیونیست‌ها شکست اطلاعاتی بود، یعنی آن‌ها هیچ پیش‌بینی و ارزیابی‌ای از زمان و حمله نداشتند و به همین دلیل خسارت بسیار زیادی هم متحمل شدند؛ به این مفهوم که بیش از هزار نفر از آنان کشته  و  بیشتر از ۱۰۰ نفر از آنان اسیر و هزاران تن نیز مجروح شدند.

وی افزود: این عملیات همچنین در عمق سرزمین‌های اشغالی یعنی تا ۳۰ الی ۴۰ کیلومتری نفوذ اتفاق افتاد و نیروهای مقاومت توانستند از رژیم صهیونیستی اسیر بگیرند یا مثلا دیوار آهنینی که صهیونیست‌ها مدعی کارآمدی آن بودند در برابر تاکتیک‌های مدرن و تأثیرگذاری که مقاومت به‌کار گرفت تقریبا هیچ واکنش درخوری نداشت. 

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: بی‌تردید اگر صهیونیست‌ها می‌توانستند سران اصلی حماس را ترور و دستگیر کنند، این کار را می‌کردند، ولی آن‌ها این کار را نمی‌کنند، چون می‌دانند توانایی تقابل و رودررویی با فلسطینی‌ها را ندارند؛ از این‌رو صهیونیست‌ها با حملات هوایی ناجوانمردانه، مردم فلسطین را به خاک و خون می‌کشند، اما هیبت شکست‌خورده تل آویو با جنایت در غزه ترمیم نخواهد شد.

وی افزود: امروز جهان شاهد صف آرایی تمام کفر در برابر تمام اسلام است و استبداد جهانی به پشتوانه سلاح‌های کشتار جمعی و اهرم‌های فشار سعی در ادامه اشغال و ویرانگری دارد که با مقاومت مردم منطقه و پیشرفت‌های نظامی جبهه مقاومت موازنه قدرت به نفع مسلمانان تغییر کرده و به زودی قدس شریف از چنگال اشغالگران آزاد خواهد شد.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی