کد خبر : 1556
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1402 - 4:00

عشق به حسین مرز نمی‌شناسد؛

خدمت‌‌رسانی جهادگران رودباری در حرکت عظیم اربعین حسینی

خدمت‌‌رسانی جهادگران رودباری در حرکت عظیم اربعین حسینی
جهادگران رودباری که در شرایط مختلف صحنه‌هایی از خدمت رسانی خالصانه را ترسیم کرده‌اند، امروز در مسیر خدمت‌رسانی به زائران حسینی در کربلای معلی سر از پا نمی‌شناسند.

به گزارش رودبار ما، در اربعین سید و سالار شهیدان (علیه السلام) سنّتی است که از دیرباز در بین شیعیان رواج داشته و هرساله با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی هزاران زائر دل‌شکسته از نقاط مختلف راهی کربلای معلی می‌شوند.

پیاده روی اربعین یک حرکت اجتماعی و راهپیمایی جهانی است و محبان امام حسین (ع) با این حرکت علاوه بر زنده نگه داشتن اهداف امام حسین (ع) تصویری از عظمت دین اسلام و عشق به اهل بیت را به دنیا نشان می‌دهند.

مراسم پیاده‌روی اربعین که هرساله باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود فرصتی بزرگ برای اتحاد مسلمانان دنیا و معرفی امام حسین (ع) به جهانیان است.

خیل عظیم زائران از همه جای ایران روانه می‌شوند تا به پیاده‌روی اربعین برسند و از برکت این  پیاده‌روی بزرگ بهره مند شوند، دراین میان کسانی هستند که با حضور در موکب‌ها به شرکت کنندگان در پیاده‌روی اربعین خدمت رسانی می‌کنند.

جهادگران بسیجی شهرستان رودبار جنوب برای خدمت به زائران اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام همراه با کاروان موکب شهرستان به کربلای معلی اعزام شدند تا به زائران خدمت کنند.

اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در گفت‌و‌گو با خبرنگار رودبار ما با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: جهادگران بسیجی که همواره در شرایط مختلف از جمله سیل، زلزله و اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و … صحنه‌هایی از خدمت رسانی خالصانه را ترسیم کرده‌اند، امروز در مسیر خدمت رسانی به زائران حسینی سر از پا نمی‌شناسند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب افزود: جهادگران بسیجی گروه‌‌های جهادی شهید کاظمی، شهیده افضل و سایر گروه‌های جهادی در کشور عراقی عشق و ارادت خالصانه خود را به حضرت سیدالشهداء با خدمت رسانی به زائران در موکب رودبار جنوب در کنار مسئولین موکب و مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ابراز می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: جهادگران امسال هم با تمام توان پای کار آمده تا نشان دهند هرجا که باشد برای خدمت رسانی حاضر هستند.

خدمت به زائران اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام بزرگترین افتخار جهادگران است

حسین قربانی مسئول گروه جهادی شهید کاظمی در این رابطه گفت: برای دومین سال متوالی که موکب شهرستان برای خدمت رسانی به زائران در کربلا برپا می‌شود.

وی ادامه داد: جهادگران امسال هم از اولین روزهای برپایی موکب با تمام توان پای کار آمدند و خدمت به زائران اباعبدالله الحسین علیه‌السلام بزرگترین افتخاری است که نصیب جهادگران بسیجی شده است.

مسئول گروه جهادی شهید کاظمی خاطر نشان کرد: مسئول موکب اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام رودبار جنوب، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات، جهادگران در صف نوکری به زائران اربعین به خط شده‌‌اند تا زائران سفری خوب داشته باشند.

وی افزود: گروه‌های جهادی خواهر و برادر در موکب رودبار جنوب روزانه به هزار نفر از زائرین خدمت‌رسانی می‌کنند.

قربانی بیان کرد: موکب رودبار جنوب ضمن میزبانی از زائران اربعین روزانه۳ هزار غذای گرم پخت وتوزیع می‌کنند.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی