کد خبر : 653
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردین 1402 - 13:44

امام جمعه جازموریان:

مردمی سازی اقتصاد مهمترین راهکار رشد تولید ملی است/۱۲ فروردین نخستین روز حکومت الله است

مردمی سازی اقتصاد مهمترین راهکار رشد تولید ملی است/۱۲ فروردین نخستین روز حکومت الله است
حجت الاسلام کاظم صادقی گفت:مهمترین راهکارهای تقویت و رشد تولید ملی، مردمی سازی اقتصاد و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و همچنین مبارزه اساسی با فساد است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی رودبارما؛ حجت الاسلام و المسلمین کاظم صادقی امام جمعه جازموریان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به تلاش مذبوحانه برخی جریان‌های داخلی برای دوستی با شیطان بزرگ، بیان کرد: برخی از جریان‌های معلوم الحال داخلی برای دوستی با شیطان بزرگ یعنی آمریکا قدمتی همزاد با تاریخ انقلاب اسلامی دارند.

حجت الاسلام صادقی یکی از وجوه مشترک و شاخص های اصلی این جریان های غیر انقلابی را برقراری ارتباط و مذاکره با آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: این جریان‌ها برای دست یابی به هدف خود از انواع و اقسام ترفندها تحریف و جنگ روایت استفاده می‌کنند که به تعبیر شهید مطهری خطرناک ترین نوع جنگ، تحریف است.

خطیب جمعه جازموریان با تبریک ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: ایام الله روزهایی است که قدرت خدا در آن روزها بیشتر آشکار شده و ۱۲ فروردین مصداقی از ایام الله است.

وی اضافه کرد: حضرت امام راحل فرمودند؛ ۱۲ فروردین نخستین روز حکومت الله است و از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ما است ملت ما باید این روز را عید بگیرند و زنده نگه دارند.

حجت الاسلام صادقی به برخی از دستاوردهای انقلابی اشاره کرد و یادآور شد: ایجاد برابری نسبی خدمت ها، پاسداشت آزادی بیان و رشد شتابان علمی و همچنین پیشرفت در حوزه پزشکی و ایجاد نظام ولایی از جمله این دستاوردها است.

امام جمعه جازموریان علاج ضعف ها و مشکلات را اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: راه مقابله با نقشه‌های اقتصادی اتاق فکر‌های آمریکایی، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی است.

وی تاکید کرد: بدون شک امروز مهمترین اولویت کشور، تلاش شبانه روزی مسئولان برای رشد اقتصادی و مهار تورم، افزایش سطح رفاه جامعه و رفع کاستی‌های معیشتی خانوار‌ها است و یک اقتصاد پویا با تقویت تولید ملی و حمایت از تولیدکنندگان محقق خواهد شد.

خطیب جمعه جازموریان تاکید کرد: مهمترین راهکارهای تقویت رشد و تولید ملی، مردمی سازی اقتصاد و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و همچنین مبارزه اساسی با فساد است.

وی به لفاظی‌های الهام علی‌اف اشاره کرد و گفت: وزارت امور خارجه ارمنستان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد جمهوری آذربایجان برای تجاوز جدید به منطقه قره باغ و نسل کشی ارامنه آماده می‌شود.

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: علی اف با تهدیدهای خود علیه ارمنستان به دنبال تصرف مناطقی خارج از قره باغ است که هدف نهایی خود را برای تصرف استان سیونیک در جنوب ارمنستان و ایجاد دالان زنگزور قرار داده است این گذرگاه ارمنستان را به منطقه قره باغ کوهستانی متصل می‌کند یکی از مناطقی است که دسترسی ایران به اوراسیا و اروپا را شامل می‌شود.

امام جمعه جازموریان ابراز کرد: با تصرف این دالان عملاً دسترسی و ارتباط کشورمان با این مناطق قطع خواهد شد اما ایران در این مقطع به علت پیوندهای عمیق دینی، مذهبی، تاریخی، فرهنگی و اجتماعی با سرزمین آذربایجان و مردم این سرزمین بنای خود را بر صبر راهبردی گذاشته است.

وی اظهار کرد: این سیاست تا حدود زیادی به همراهی و همدلی مردم آذربایجان با مردم ایران خواهد انجامید و توطئه های صهیونیست ها را خنثی خواهد کرد البته ایران هیچگاه اجازه تعدی به خطوط قرمز خود را نخواهد داد.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی