کد خبر : 562
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1401 - 14:30

امام جمعه جازموریان:

توافق ایران و عربستان نشان از حکمرانی جبهه مقاومت در دنیا است

توافق ایران و عربستان نشان از حکمرانی جبهه مقاومت در دنیا است
حجت الاسلام کاظم صادقی گفت: آنچه در این توافق مهم است، ارزیابی سیاست های عربستان می باشد که همه چیز را مشخص خواهد کرد و از همه مهمتر این توافق یک نوید مهم داشت و آن هم حکمرانی مقاومت در دنیا است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی رودبار ما؛ حجت الاسلام کاظم صادقی در خطبه های نماز جمعه جازموریان، ضمن سفارش به تقوای الهی و تبریک ماه رمضان و عید نوروز، گفت: یکی از مصادیق الهی خصوصا در ماه مبارک رمضان تقوای زبانی است بنابراین در ماه رمضان و عید نوروز که دید و بازدیدها وجود دارد باید این مهم رعایت شود.

امام جمعه جازموریان بیان کرد: برخی از آداب عید نوروز همچون نظافت و دید و بازدید ها که اسلام از آن به نام صله رحم یاده کرده، مورد تایید اهل بیت (ع) و علمای اسلام است.

وی با اشاره به این که شاید برخی چشم دیدن موفقیت یک جامعه را نداشته باشند، ابراز کرد: دشمن به دنبال تقابل و ملیت گرایی است بنابراین باید مردم به خصوص جوانان از این تقابل دوری کنند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به تقارن ماه رمضان با عید نوروز، عنوان کرد: از شهردار خواهشمندیم فضاسازی شهر را متناسب با این ۲ بهار انجام دهند.

خطیب جمعه جازموریان ضمن گرامیداشت سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران، خاطرنشان کرد: پرچمداری روحانیت و مردم و همچنین تلاش های دکتر مصدق نقش بسزایی در ملی شدن نفت ایران داشت.

وی با اشاره به توافق ایران و عربستان، تصریح کرد: این توافقی جامع بین ایران، چین و عربستان بود البته این توافق نیاز به ذوق زدگی ندارد اما از سوی دیگر نباید بی اهمیت جلوه داده شود.

حجت الاسلام صادقی تاکید کرد: آنچه در این توافق مهم است، ارزیابی سیاست های عربستان می باشد که همه چیز را مشخص خواهد کرد و از همه مهمتر این توافق یک نوید مهم داشت و آن هم حکمرانی مقاومت در دنیا است.

امام جمعه جازموریان به شهرستان شدن جازموریان اشاره کرد و گفت: توجه به‌ مناطق محروم و کم برخوردار و مهمترین مؤلفه های پیشرفت هر منطقه تغییرات جغرافیایی است که دولت انقلابی رئیسی توجه ویژه ای به مناطق محروم دارد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان شدن جازموریان بزرگترین اقدام این دولت بود که گوارای وجود جازموریان باشد و به نمایندگی از مردم جازموریان از نماینده پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، استاندار، فرماندار و بخشدار و همچنین از زحمات یارالهی کفیل جازموریان تشکر ویژه داریم.

حجت الاسلام صادقی هم افزایی و همگرایی مسئولین را لازمه پیشرفت جازموریان برشمرد و عنوان کرد: استقرار ادارات نیاز به همکاری مسئولین دارد.

انتهای خبر/ پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی