کد خبر : 505
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 - 7:17

مشاوره نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت:

امام زمان (عج) احیا کننده دین حضرت محمد(ص) است

امام زمان (عج) احیا کننده دین حضرت محمد(ص) است
مشاوره نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت گفت: امام زمان (عج) احیا کننده دین حضرت محمد(ص) است.

به گزارش رودبار ما، مولوی یونس چاهانی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت امام زمان(عج) گفت: با نگاه به تاریخ، مشاهده خواهیم کرد که هر زمان قرار بوده است امت‌ها ختم شوند، خداوند متعال پیامبرانی را برای آنها مبعوث کرده است تا آنها را احیا کنند و خداوند نیز بعد از پیامبر اسلام(ص)، مجددانی را برای احیا امت فرستادند.

مشاوره نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت ادامه داد: خداوند متعال برای مسلمانان شیعه و سنی خاتم النبین(ص) را مبعوث و برای پیامبر(ص) بهترین یاران و اهل بیت علیهم‌السلام را عنایت کرد.

وی ابراز کرد: ظهور امام مهدی(عج) عاملی برای اتحاد و یکپارچگی مسلمانان شیعه و سنی است و چنانچه اختلاف جزیی در این زمینه وجود دارد در این است که شیعیان معتقدند که امام زمان(عج) متولد شده و برای ظهور منتظر دستور خداوند متعال است، اهل سنت معتقدند که امام زمان قبل از ظهور و در زمان اهل بیت علیهم‌السلام متولد نشده است و زمانی که خداوند اراده کنند، ایشان متولد و ظهور می‌کنند.

مولوی چاهانی با تأکید بر این‌که امام مهدی(عج) احیا کننده دین جدشان حضرت محمد(ص) است، اظهار کرد: امام زمان(عج) با ظهور خود در دنیا را پر از عدل و داد خواهد کرد؛ زمانی که مستکبران بر مستضعفین جهان تجاوز می‌کنند، زمانی‌ که حقوق انسانیت پایمال و لگدمال می‌شود و امیدی در انسانیت نیست، در این زمان، امام مهدی(عج)، این انسان شریف، وارسته، مُجدد قرن و احیا کننده دین پیامبر(ص) ظهور می‌کند و امت مسلمان را نجات می‌دهد.

مشاوره نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت افزود: در کتب روایی آمده است که در زمان حضور، حاکمیت تمام دنیا از آن اسلام و مسلمانان خواهد بود؛ بنابراین وظیفه ماست که برای ظهور دعا کنیم و این مهم را مد نظر داشته باشیم که اعمال ما موجب نارضایتی خداوند، پیامبر(ص) و امام زمان(عج) نباشد.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه امروز مسلمانان در سراسر دنیا مظلوم هستند اما دیگر زمان آن است که سُلاله پاک پیامبر(ص) ظهور کند و مسلمانان را از فتنه دشمنان نجات دهد.

انتهای خبر/م 

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی