کد خبر : 482
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1401 - 5:24

نظام سلطه نگران الگو شدن ایران بر سایر ملت‌هاست

نظام سلطه نگران الگو شدن ایران بر سایر ملت‌هاست

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی رودبار ما، حجت الاسلام و المسلمین افشارمنش امام جمعه شهرستان رودبار جنوب در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: روز نیمه‌ی شعبان عید بشریت است. وی ادامه داد: حضرت علی اکبر (ع) بهترین الگو برای جوانان است، چون به قول امام حسین(ع) از همه

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی رودبار ما، حجت الاسلام و المسلمین افشارمنش امام جمعه شهرستان رودبار جنوب در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: روز نیمه‌ی شعبان عید بشریت است.

وی ادامه داد: حضرت علی اکبر (ع) بهترین الگو برای جوانان است، چون به قول امام حسین(ع) از همه لحاظ بسیار شبیه به رسول الله(ص) است.

خطیب جمعه رودبار جنوب با بیان اینکه جوانان قدرت عفو و بخشش دارند، گفت: جوانان حس مسئولیت پذیری دارند که می‌توان از آنها در مدیرت کشور، اشتغال و مسکن استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش به دلایل دشمنی غرب با ایران اشاره کرد و افزود: نظام سلطه نگران الگو شدن ملت ایران برای سایر ملت هاست، آنها با ایران قوی و مستقل مخالف هستند.

امام جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: ما در یک جنگ ترکیبی هستیم که بیشتر آن اقتصادی و جریان ارز است، مسئولین باید این باور را داشته باشند که این مشکل حل می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مسمومیت مشکوک دانش آموزان، که براندازان درباره آن تبلیغ گسترده‌ای کردند و تهمت می‌زنند که نظام اسلامی مخالف تحصیل دختران است اما آمار و ارقام چیز دیگری را نشان می‌دهد.

خطیب جمعه رودبار جنوب به دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضای خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در رابطه با جهاد تبیین تاکید کردند و فرمودند؛ جایی که تبلیغات دشمن بیشتر است باید بیشتر تبیین کنیم،
و در مورد کارآمدی نظام مقدس باید تبیین بیشتری انجام بدهیم‌.

حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش به چهاردهم اسفند روز تاسیس کمیته امداد و آغاز هفته‌ی احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: از کارکنان و زحمات نهاد مقدس کمیته امداد تقدیر و تشکر می‌کنم و انتظار از آنها حمایت و توجه بیشتر به ایتام و تاکید بر انفاق است.

خطیب جمعه رودبار جنوب به وظایف منتظران در دوران غیبت اشاره کرد و افزود: مهمترین وظیفه‌‌ی ما در زمان غیبت حفظ دین است، اگر امام زمان(ع) حضور داشتند می‌گفتیم آماده‌ی انجام اوامر شما هستیم، کسانی که منتظر ظهور امام زمان(ع) هستند افضل ترین انسان‌ها هستند.

وی با بیان اینکه وظیفه‌ی ما در زمان غیبت پیروی‌از ولی فقیه است، گفت: ولی فقیه زمان ما امام خامنه‌ای مدظله العالی است و باید در ابعاد مختلف از او پیروی کنیم.

انتهای خبر/پ

https://rubika.ir/joinc/BHBIABJG0JRVCAEJOTBTSWCTBHQFDABV

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی