کد خبر : 427
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 - 21:11

مدیر آموزش وپرورش رودبار جنوب عنوان کرد:

جشن تکلیف، آغازی شیرین برای عبادت و بندگی است

جشن تکلیف، آغازی شیرین برای عبادت و بندگی است
مدیر آموزش و پرورش رودبار جنوب در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دبستان عترت گفت: جشن تکلیف، آغازی شیرین برای عبادت و بندگی است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی رودبار ما، جشن عبادت دانش آموزان دختر پایه سوم دبستان عترت شهرستان رودبار جنوب امروز با حضور مدیر آموزش و پرورش و جمعی از کارکنان این اداره در حسینیه فرهنگیان برگزار شد.

مهدی بهرامی مدیر آموزش وپرورش رودبار جنوب در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان گفت: امروز روز مهم و تاریخی برای شماست چون به سن تکلیف رسیده‌اید به این معنی که خداوند به شما شایستگی و مسئولیت داده است.

وی ضمن اینکه جشن تکلیف را خاطره ای شیرین و معنوی دانست، افزود: دانش آموزان دختر باید با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا(س) در زندگی خود راه و سیره ایشان را در پیش گیرند تا بتوانند در دنیا و آخرت به کمال معنوی شایسته دست پیدا کنند.

مدیر آموزش وپرورش در پایان از زحمات مدیر و معاونین، آموزگاران که در برپایی این جشن تکلیف زحمت کشیدند تقدیر و تشکر کردند.

 شایان ذکر است؛ اجرای سرود‌های متناسب، قرائت دکلمه، نمایش، سرودهای همگانی و آشنایی با مسائل واحکام از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

انتهای خبر/پ

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی