کد خبر : 4786
تاریخ انتشار : جمعه 16 شهریور 1403 - 12:40

امام جمعه رودبار جنوب:

فلسطین، مسأله اول جبهه مقاومت است

فلسطین، مسأله اول جبهه مقاومت است
امام جمعه رودبار جنوب گفت: فلسطین، مسأله اول جبهه مقاومت است.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری 《رودبار ما》؛ حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صادقی امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به مسائل و اتفاقات محور مقاومت و فلسطین اشاره کرد و افزود: حزب‌الله لبنان حامی مردم فلسطین است و هزینه‌های زیادی را بر دشمن صهیونیست تحمیل کرد به گونه‌ای که بیش از ۶۰ هزار نفر از ساکنان شهرک‌های اشغالی فرار کرده‌اند.

 

وی ادامه داد: سایت اقتصادی صهیونیستی گلوبس اعلام کرده است که حمله پیشگیرانه اسرائیل در سحرگاه صبح یکشنبه هفته گذشته علیه حزب‌الله لبنان با هزینه حدود ۱۲۰ میلیون دلاری همراه بوده است.

 

خطیب جمعه رودبار جنوب گفت: این وب سایت به نقل از یک مقام ارشد در صنایع نظامی اسرائیل نوشته است که حدود ۴۰۰۰ بمب JDAM استفاده شد که هر کدام ۲۵۰۰۰ دلار قیمت داشت.

 

صادقی بیان کرد: این مقام صهیونیستی هزینه عملیات علیه حزب‌الله با حدود ۱۰۰ فروند هواپیمای جنگی به مدت ۶ ساعت را ۱۸میلیون دلار برآورد کرده و گفته است در این عملیات از پهپادها به مدت ۱۲ ساعت استفاده شده که این پهپادها هم حدود ۱۱ میلیون دلار هزینه روی دست اسرائیلی‌ها گذاشته است.

 

این مقام صهیونیستی هزینه عملیات علیه حزب‌الله با حدود ۱۰۰ فروند هواپیمای جنگی به مدت ۶ ساعت را ۱۸میلیون دلار برآورد کرده و گفته است در این عملیات از پهپادها به مدت ۱۲ ساعت استفاده شده که این پهپادها هم حدود ۱۱ میلیون دلار هزینه روی دست اسرائیلی‌ها گذاشته است.

 

وی با بیان اینکه غرب آسیا زیر چتر مقاومت است، خاطرنشان نشان کرد: تا پیش از این، نظم منطقه مطابق میل آمریکایی‌ها تنظیم شده بود اما شکست‌های اسرائیل در مقابل حزب‌الله لبنان که با وجود حمایت همه‌جانبه غرب از تل‌آویو اتفاق افتاد شرایط جدیدی را ترسیم کرد و نشان داد که آمریکا دیگر تنها تعیین‌کننده مناسبات منطقه نیست.

 

امام جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: امروز، هیچ رویدادی در غرب آسیا بدون در‌نظر گرفتن خواسته‌های شبکه مقاومت رخ نمی‌دهد.

 

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی