کد خبر : 4617
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مرداد 1403 - 0:38

رئیس پلیس راهور شهرستان رودبار جنوب:

طرح برخورد با موتور سیکلت سواران مختلف در رودبارجنوب اجرا می‌شود

طرح برخورد با موتور سیکلت سواران مختلف در  رودبارجنوب اجرا می‌شود
رئیس پلیس راهور شهرستان رودبار جنوب گفت: طرح ترافیکی ۷۲ ساعته برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف، از روز شنبه بیستم مرداد در شهرستان رودبار جنوب اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری 《رودبار ما》؛ کمالی رئیس پلیس راهور شهرستان رودبار جنوب گفت: در پی مطالبه شهروندان و برای حفظ سلامتی موتورسیکلت سواران، ارتقای نظم و امنیت ترافیکی و ایمنی و آرامش شهروندان از روز شنبه بیستم مرداد، طرح ترافیکی ساماندهی موتورسیکلت سواران متخلف در امتداد طرح‌های آرامش و ایمنی ترافیکی پلیس راهور اجرا خواهد شد.

 

وی افزود: اجرای این طرح شامل موتورسوارانی است که فاقد گواهینامه، کلاه ایمنی، بیمه نامه، پلاک یا پلاک مخدوش بوده و یا با انجام حرکات نمایشی، عبور از چراغ قرمز، عبور از محل‌های ممنوع، عبور از پیاده‌روها، آلودگی صوتی یا صدای ناهنجار، سلامتی خود و شهروندان را به مخاطره می‌اندازند.

 

رئیس پلیس راهور شهرستان رودبارجنوب تصریح کرد: این طرح ترافیکی همزمان با سراسر کشور به مدت۷۲ ساعت از روز شنبه بیستم مرداد در شهرستان با هماهنگی دستگاه محترم قضائی اجرا می‌شود.

 

کمالی گفت: پلیس راهور ضمن تکریم موتورسواران قانونمند، با موتورسواران متخلفی که در معابر، خیابان‌ها، تفرجگاه‌ها و پارک‌ها با حرکت نمایشی آلودگی صوتی ایجاد کرده و باعث سلب آسایش و آرامش شهروندان می‌شوند، برخورد قاطع خواهد کرد.

 

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

رودبارجنوب

اقتصادی