کد خبر : 4606
تاریخ انتشار : جمعه 12 مرداد 1403 - 14:02

شهادت هنیه، خون تازه‌ای در رگ‌های مقاومت تزریق خواهد کرد

شهادت هنیه، خون تازه‌ای در رگ‌های مقاومت تزریق خواهد کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری 《رودبار ما》؛ حجت‌الاسلام والمسلمین فرامرزی امام جمعه موقت جازموریان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس اشاره کرد و گفت: ترور این شهید در تهران شاید در ظاهر مدتی موجب خوشحالی استکبار جهانی شود اما قطعا رژیم کودک کش را چند قدم

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری 《رودبار ما》؛ حجت‌الاسلام والمسلمین فرامرزی امام جمعه موقت جازموریان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس اشاره کرد و گفت: ترور این شهید در تهران شاید در ظاهر مدتی موجب خوشحالی استکبار جهانی شود اما قطعا رژیم کودک کش را چند قدم به نابودی نزدیک‌تر می‌کند.

 

وی ادامه داد: خون این شهید قطعا حیات دوباره به مقاومت می‌دهد و باعث جریان یافتن خون‌های تازه در رگ‌های غیور مردان عرصه جهاد می‌شود.

 

حجت‌الاسلام فرامرزی به سالروز شهادت شهید بابایی اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران افتخارات فراوانی دارد مانند شهید بابایی که نه صرفا یک الگوی نظامی بلکه یک الگوی اخلاقی است و جوانان ما باید این شهید را الگوی خودشان قرار دهند و به راه و منش این شهید افتخار نمایند.

 

خطیب موقت جمعه جازموریان به انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا و پیروزی مادورو اشاره کرد و گفت: با اینکه آمریکا میلیارد‌ها دلار هزینه کرده بود تا غربگرایان را به قدرت برساند اما مردم ونزوئلا پروژه‌‌های آمریکا را ناکام گذاشتند.

 

وی خاطر نشان کرد: ونزوئلا نه تنها الان حیات خلوت آمریکا نیست بلکه با حضور قدرت‌های فرامنطقه‌ای مانند روسیه، چین و ایران به یک منطقه تهدید آمیز برای آمریکا تبدیل شده است.

 

انتهای خبر/پورحیدر

رودبارجنوب

اقتصادی