کد خبر : 4608
تاریخ انتشار : جمعه 12 مرداد 1403 - 13:39

امام جمعه رودبار جنوب:

ترور شهید هنیه بیان‌گر عجز دشمن است

ترور شهید هنیه بیان‌گر عجز دشمن است
امام جمعه رودبار جنوب گفت: ترور شهید اسماعیل هنیه بیان‌گر عجز دشمن و کسب آبرو جهت شکست در عملیات طوفان الاقصی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری 《رودبار ما》؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به شهادت «اسماعیل هنیه» گفت: شهید «اسماعیل هنیه» یک شخصیت بزرگ و تربیت یافته مکتب سردار شهید سلیمانی بود، شهیدی که خودش تربیت شده مکتب امام راحل (ره) بود و دنبال شهادت می‌گشت.

 

وی با بیان اینکه شهید هنیه شخصیت کم نظیری بود، تاکید کرد: ده‌ها نفر از وابستگان هنیه به شهادت رسیدند و ایشان هم پدر سه شهید، هم پدر بزرگ شهید و هم عمو و دایی شهید بود و بسیاری از اعضای خانواده اش در راه مبارزه به شهادت رسیدند تا در نهایت خودش به عنوان هشتاد و یکمین نفر شهد نوشین شهادت را نوشید و به آرزوی خودش رسید.

 

امام جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: این ترور‌ها بیان‌گر عجز دشمن و کسب آبرو جهت شکست دشمن در عملیات طوفان الاقصی است.

 

خطیب جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: دشمن با ترور رهبران جبهه مقاومت سعی می‌کند روحیه خود را حفظ کند لذا ما نباید ترور‌ها را به سمت امنیت زدایی هدایت کنیم و دستگاه‌های امنیتی را مورد هدف قرار دهیم.

 

وی خاطر نشان کرد: هدف دشمن از ترور شهید اسماعیل هنیه در کشور ایران استفاده آن‌ها از اتفاقات پسا ترور بود تا نهادهای مثل مجلس و دولت را در شرایط خاصی قرار دهد که به جای افزایش کار‌آمدی درگیر جنگ روانی سیاسی شوند ولی الحمدلله مواضع یک صدا این توطئه دشمن را خنثی کرد.

 

امام جمعه رودبار جنوب با اشاره به اینکه انتقام سخت را به انتظار خواهیم نشست، افزود: شهادت «اسماعیل هنیه» خوی و وحشی گری رژیم صهیونیستی را عیان‌تر کرد و بار دیگر ثابت شد که رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی به هیچ قاعده و اصولی پایبند نیست.

 

افشارمنش در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و روز خبرنگار اظهار کرد: داشتن علم و دانش، تجربه و جسارت، سرعت، دقت و صحت خبر از لازمه خبرنگار خوب است.

 

خطیب جمعه خاطرنشان کرد: بدون شک یکی از عوامل پیشرفت هر منطقه به حضور مؤثر خبرنگاران آن بستگی دارد، جامعه بدون خبرنگاران اجتماعی بدون روح و کالبدی است که نشاط و پویایی ندارد.

 

وی تصریح کرد: خبرنگاران سربازان عرصه اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی هستند و جامعه را با حقایق موجود آشنا می‌کنند.

 

امام جمعه رودبار جنوب به رمز موفقیت خبرنگاران اشاره و اظهار کرد: صداقت و امانت‌داری در بخش خبر، اطلاع‌رسانی دقیق از واقعیت‌ها، شجاعت و عدم ملاحظه افراد، تعهد در برابر مشکلات جامعه، دقت و هوشیاری از ویژگی‌های اصلی خبرنگاران است و لازم است این قشر از جامعه مورد حمایت مسئولان قرار گیرد.

 

وی افزود: روز ۱۴ مرداد سال ۱۲۸۵ شمسی سال‌روز صدور فرمان مشروطیت است که اولین گام برای توسعه سیاسی ایران می‌باشد، به این ترتیب ایران ۱۱۸ سال پیش برای اولین بار دارای پارلمان شد.

 

انتهای خبر/پورحیدر

رودبارجنوب

اقتصادی