کد خبر : 4588
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1403 - 23:10

روز پرکار پلیس در رودبار جنوب؛ از آزادی گروگان تا دستگیری سارقان

روز پرکار پلیس در رودبار جنوب؛ از آزادی گروگان تا دستگیری سارقان
فرمانده انتظامی رودبار جنوب از دستگیری باند سارقان سیم و کابل برق و آزادی گروگان در کمتر از سه ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری 《رودبار ما》؛ محمدرضا نجارزاده فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل مخابراتی، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه متهمین به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند افزود: از متهمین سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی دو قبضه سلاح و مقادیری تجهیزات مخابراتی و سیم و کابل برق کشف شد.

 

فرمانده انتظامی رودبار جنوب به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم‌های مداربسته و نگهبان برای پیشگیری از سرقت، هرگونه موارد مشکوک و مظنون را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

 

رهایی گروگان کمتر از سه ساعت در رودبار جنوب

 

«محمدرضانجارزاده» فرمانده انتظامی رودبار جنوب امنیت را پایه و اساس توسعه و پیشرفت و از مهم‌ترین نیازهای هرجامعه عنوان کرد و افزود: پلیس برای برقراری نظم و امنیت در جامعه به صورت شبانه روزی تلاش می‌کند.

 

وی در ادامه بابیان اینکه درپی آدم ربایی فردی باتوجه به حساسیت موضوع پیگیری آن در دستور کارپلیس قرارگرفت، افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان برابر اعلام، در پی گسترش چتر اطلاعاتی مبنی بر گروگان در شهرستان مامورین اعزام که آدم ربایان عرصه را بر خود تنگ و فرد گروگان در شهرستان قلعه گنج را آزاد می‌نماید.

 

این مقام انتظامی در ادامه گفت: دستگیری متهمین در دستور کار پلیس شهرستان قرارگرفت.

 

نجارزاده در پایان به نقش بی‌بدیل تعامل و همکاری مردم با مجموعه انتظامی برای برخورد بامجرمان اشاره کرد وازمردم خواست درصورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک،مراتب را ازطریق سامانه۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی