کد خبر : 4423
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 تیر 1403 - 23:13

انتخاب رئیس جمهور تراز انقلاب در اولویت مردم باشد

انتخاب رئیس جمهور تراز انقلاب در اولویت مردم باشد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب رئیس جمهور تراز اول انقلاب در اولویت کار ملت باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری 《رودبار ما 》؛ نشست بصیرتی جهاد تبیین صبح امروز با حضور مسئولان و مردم شهرستان رودبار جنوب با سخنرانی دکتر علی مرادی‌زاده کارشناس مسائل سیاسی در مصلی بزرگ شهرستان رودبار جنوب برگزار شد.

 

علی مرادی‌زاده کارشناس مسائل سیاسی در این نشست به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اشاره و اظهار کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای شکل‌گیری تا به امروز برآمده از متن ملت بوده و در هر صحنه‌ای سعی کرده ظرفیت مردمی خود را به منصه ظهور برساند.

 

وی افزود: بدون شک یکی از اصلی‌ترین میدان‌های حضور مردم برای نقش‌آفرینی طی سال‌های پس از انقلاب انتخابات بوده که مردم با حضور قدرتمند و باشکوه در آن اثبات کرده‌اند که این نظام مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است.

 

کارشناس،مسائل سیاسی با اشاره به اینکه دشمن در سال‌های اخیر تمام تلاش خود را در یک جنگ روانی برای دلسرد کردن مردم در عرصه انتخابات انجام داده است، عنوان کرد: اما جرقه‌های ابتدایی نشان می‌دهد این بار نیز این حربه‌ها با شکست روبرو شده و مردم دوباره نقشی مهم در اداره امور کشور ایفا خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه انتخابات مهمترین تصمیم زندگی یک ملت است و باید روی آن تفکر، تعقل و برنامه ریزی کرد، گفت: انتخابات مؤثرترین وسیله‌ای است که هر فردی بتواند آرمان‌ها و خواست‌های مطلوب خود را در قالب اجرایی قرار دهد و آن را به تحقق نزدیک کند.

 

مرادی‌زاده اظهار کرد: چشم‌ دشمن به انتخاب دوخته شده است. این انتخابات اقتدار کشور بالا‌تر می‌برد و حضور قوی و گسترده با مشارکت وسیع انتظاری است که شهدا از ما دارند، زیرا آینده کشور با آن رقم خورده است.

 

وی بیان کرد: معیارها و انتخاب اصلح نکته مهم دیگری است که باید به آن توجه شود. ملاک ما ارزش‌های الهی، انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب و خون پاک شهدا است. باید با حواس‌ جمع و توجه به معیار الهی اسلامی و انقلابی انتخاب کرد.

 

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: دولت شهید رئیسی دولتی درد آشنا، مردمی و فریادرس مظلومان و محرومان بود و نگاه بلند و همه جانبه شهید جمهور به همه امور و برنامه‌های مملکت در وجود وی نهادینه بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اکنون گزینه انتخاب درست و صحیح و فردی در تراز شهید رئیسی مهم‌ترین اولویت مردم ایران اسلامی است.

 

کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: جهاد تبیین که مورد تأیید مقام معظم رهبری می‌باشد امری لازم قطعی و فوری می‌باشد؛ جهاد تبیین واجب عینی است، چون از گردن ما ساقط نمی‌شود، روز به روز نیاز این موضوع در جامعه بیشتر احساس می‌شود.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی