کد خبر : 4379
تاریخ انتشار : جمعه 25 خرداد 1403 - 12:40

امام جمعه موقت جازموریان:

مجاهدت‌های دولت سیزدهم به گفتمان تبدیل شود

مجاهدت‌های دولت سیزدهم به گفتمان تبدیل شود
امام جمعه موقت جازموریان گفت: تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و واقعیت‌های دولت سیزدهم و شخص شهید جمهور را باید تحلیل كرده و به یک گفتمان تبدیل كنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری ” رودبار ما“؛ حجت‌الاسلام محمد عباسی امام جمعه موقت جازموریان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت اظهار کرد: آنچه رخ داد از دست دادن خادمی صدیق و خدمتگزار بود، کسی که باید به سیره و روش مدیریتش به الگو و اسوه در سیاست ورزی در دولت تبدیل شود و نباید به سادگی از آن بگذریم.

وی افزود: تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و واقعیت‌های دولت سیزدهم و شخص شهید جمهور را باید تحلیل کرده و به یک گفتمان تبدیل کنیم.

عباسی ادامه داد: بعد از شهادت شهید رئیسی، بازخوانی جدیدی نسبت به ایشان صورت گرفت و تلقی ما نسبت به ایشان جامع تر گردید. سیاست‌ورزی ایشان ناشی از حکمت و اخلاص بود، توجه ایشان به دوگانه های موجود عصر کنونی یعنی در ایستادگی در برابر غرب‌گرایی و توجه و تمرکز بر استقلال واستقامت از ویژگی‌های شهید جمهور بود.

وی بیان کرد: شهید رئیسی تمام تلاش خود را معطوف به آینده کشور کرد و فردا را قربانی امروز ایران اسلامی نکرد. وضعیت بیرون را خوب دید، توجه کرد و سعی کرد در نظم نوین جهانی و تحولات آن، جمهوری اسلامی غایب نباشدو نقش آفرین ارزشمندی داشته باشد.

خطیب موقت جمعه جازموریان تصریح کرد: دولت سیزدهم به ریاست شهید رئیسی از تحولات نظم نوین جهانی غفلت نکرد و زیرساخت‌های عزت این کشور را ترمیم و تجهیز کرد. وی مسیری را ریل‌گذاری نمود و ظرفیت تاریخی را ایجاد کرد که رئیس جمهوری آینده نیز می‌بایست بر اساس همین موزاین و ریل‌گذاری حرکت داشته باشد.

وی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور تراز مکتب انقلاب اسلامی اظهار کرد: با انتخاب یک رئیس جمهور اصلح می‌توانیم کشور را به قله‌های پیشرفت و عدالت برسانیم.

خطیب موقت جمعه جازموریان با اشاره به رعایت اخلاق و انصاف در میان نامزدهای انتخابات بیان کرد: بزرگترین نقش مردم حضور در میدان انتخابات است که این مسئله علاوه بر حضور در پای صندوق‌های رأی شامل ترغیب مردم به مشارکت در بیان شاخص‌های یک رئیس جمهور مناسب نیز دخیل است.

وی افزود: مشارکت بالا، موجب اقتدار ملی می‌شود، مقبولیت نظام را تقویت می‌کند، ثبات سیاسی و امنیتی کشور را ارتقا می‌بخشد و تهدیدات را دفع می‌کند.

خطیب جمعه موقت جازموریان خاطر نشان کرد: رئیس جمهور آینده با الگوگیری از شهید جمهور حامی جبهه مقاومت باشد.

عباسی در ادامه به فضیلت‌های روز عرفه اشاره کرد و گفت: مؤمنین عید عرفه را باید قدر بدانند و در این روز با توسل به درگاه خداوند طلب آمرزش و بخشش کند.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی