کد خبر : 4377
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1403 - 8:36

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب:

فرهنگ‌سازی ازدواج آسان از اهداف برگزاری جشن ازدواج است

فرهنگ‌سازی ازدواج آسان از اهداف برگزاری جشن ازدواج است
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب گفت: فرهنگ‌سازی ازدواج آسان از اهداف اصلی برگزاری جشن ازدواج در جنوب کرمان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبر” رودبار ما“؛  ازدواج آسان زمینه ساز یک زندگی پایدار است و حال کانون شهید باکری رودبار جنوب با برپایی جشن ازدواج آسان سعی کرده است، فرهنگ ازدواج آسان را ترویج دهد و هم به زوج های جوان کمک کند که زندگی مشترک خود را در عین سادگی آغاز کنند.

حجت الاسلام جمشید خاوری مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در گفت و گو با خبرنگار رودبار ما ، گفت: تاکنون هشت مرحله از جشن های ازدواج آسان را پشت سر گذاشته ایم و در نظر داریم همزمان با عید غدیر با مدد از امیرالمومنین علی (ع) مرحله نهم از جشن ازدواج آسان را برگزار کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: دختران و پسران جوان دم بخت که تمایل دارند با سادگی زندگی شان را آغاز کنند می توانند برای ثبت نام در جشن ازدواج آسان با شماره تلفن ۰۹۳۷۶۱۵۰۸۲۸ تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه زوجین برای ثبت نام در جشن ازدواج آسان باید یکسری شرایط داشته باشند، ابراز کرد: به همین منظور تعداد محدود سکه مهریه، بعد از این جشن هیچ جشنی گرفته نشود و همچنین زوجین در عقد باشند.

حجت الاسلام خاوری با اشاره به امتیازاتی که به زوجین شرکت کننده در جشن ازدواج آسان تعلق می گیرد، عنوان کرد: برگزاری کارگاه مشاوره، لباس عروس، پذیرایی به همراه هدیه، آرایشگاه عروس و داماد، تزیین ماشین عروس، دسته گل، سفره عقد، ماه عسل سفر مشهد از جمله این امتیازات است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری جشن ازدواج آسان، فرهنگ سازی ازدواج آسان در جامعه است زیرا یکی از دلایلی که جوانان تمایلی به ازدواج ندارند هزینه های گزاف جشن عقد و عروسی است.

وی یادآور شد: به همت بچه مسجدی های گروه جهادی شهید باکری کانون، فراخوان ثبت نام زوجین در قالب ویدیو کلیپ تهیه شده و در حال انتشار در فضای مجازی است و امیدواریم شاهد حضور تعداد زیادی از جوانان رودبار جنوب در این جشن ازدواج آسان باشیم.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی