کد خبر : 4371
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1403 - 12:26

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کرمان:

نتیجه اعتماد به غرب‌گرایان وابستگی کشور بود

نتیجه اعتماد به غرب‌گرایان وابستگی کشور بود
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کرمان گفت: به‌دلیل انتخاب‌های نادرست از میان کاندیدای ریاست جمهوری، شاهد افرادی بودیم که خواهان وابستگی به غرب بودند که چیزی جز خزانه خالی و بدهکاری‌های سنگین برای کشورمان همراه نداشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “رودبار ما“؛ عشرت کردستانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» در رابطه با انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری گفت: تاریخ درس است و ما شاهد بودیم که تاریخ برای ملت ایران تکرار شد و به عینه دیدیم که نتیجه اعتماد به دولت‌مردانی که هم چیزی را وابستگی به غرب می‌دیدند چیزی جز گرانی و تورم نبود.

وی ادامه داد: برخی افراد با شعارهای دورغین و استفاده ابزاری از زنان به میدان آمدند و اکنون شاهد آسیب‌های آن انتخاب‌های اشتباه در دوره‌های گذشته هستیم.

عضو شورای شهر کرمان عنوان کرد: آزادی زنان در دوران شهید رئیسی و با چارچوبی که این رئیس جمهور شهید داد محقق شد و تنها به کارهای نمایشی ختم نشد.

کردستانی توضیح داد: به‌دلیل انتخاب‌های نادرست در کاندیدای ریاست جمهوری ،شاهد افرادی بودیم که خواهان وابستگی به غرب بودند که چیزی جز خزانه خالی و بدهکاری‌های سنگین برای کشورمان همراه نداشت، تورم سرسام‌آور و بیش‌ترین تحریم‌ها در زمان دولت‌هایی اتفاق افتاد که به وابستگی به غرب اعتقاد داشتند.

وی بیان کرد: در دوران شهید جمهور شهید آیت‌الله رئیسی ریل‌گذاری شد، این رئیس جمهور شهید بدهی‌ها را پرداخت کرد و حتی آن حزانه خالی را با تلاش به شرایط مناسب بازگرداند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کرمان تاکید کرد: در زمان مدیریت شهید آیت‌الله رئیسی شاهد دیپلماسی عزت‌مندانه بودیم اکنون به انتخاب شهیدی که کردیم افتخار می‌کنیم، او با جهاد شبانه‌روزی شرایط کشور را بهبود بخشید، بعد از شهادت رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی دو سوم دنیا یعنی بیش از نصف جمعیت جهان عزادار شد که این احترام نشان از روابط شهید رئیسی و وزیر اموخارجه شهید عبداللهیان است، آن‌ها تاریخ‌ساز شدند.

کردستانی تاکید کرد: اکنون ادامه این ریل‌گذاری صحیح و شرایط بهبود یافته بستگی به انتخاب ما دارد باید در انتخاب صحیح دقت کرد تا افرادی را که به‌دنبال وابستگی به غرب، تجملات و دارای رزمه بدی در کارنامه کاری خود هستند را انتخاب نکنیم.

عضو شورای شهر عنوا نکرد:  امام خمینی(ره) در کلام خود بیان کرد که نگذارید مملکت به دست نااهلان بیافتد باید با تجربه و از روی آگاهی نااهلان را شناخت و اصلح‌ترین‌ها را انتخاب کرد و بدون شک افرادی که دنباله‌رو شهید رئیسی هستند و دارای برنامه و به دنبال گفتمان با دنیا و مقتدر هستند گزینه خوب انتخاب هستند.

وی در پایان گفت: هشتم تیرماه با حضور حداکثری و به عشق، تعصب، غیرت  البته قدردانی از آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت پای صندوق‌های رأی حضور پیدا می‌کنیم.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی