کد خبر : 4365
تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1403 - 12:54

امام جمعه جازموریان:

فروپاشی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی نزدیک است

فروپاشی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی نزدیک است
امام جمعه جازموریان گفت: فروپاشی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی نزدیک است.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری 《رودبار ما》؛ حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صادقی امام جمعه جازموریان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به انتخابات پیش رو اشاره و اظهار کرد: انتخابات میدان تبیین است، نه عرصه تخریب. در تبیین، چارچوب و ساختار نظام حفظ می‌شود؛ اما در تخریب، چارچوب و قاعده نظام شکسته می‌شود.

وی بیان کرد: در تبیین، آگاهی‌ها و قدرت تصمیم‌گیری مردم تقویت می‌شود، انصاف رعایت می‌شود و نقاط قوت و ضعف با هم دیده می‌شود، گفتمان فرد نقد می‌شود، با دشمن مرزبندی می‌شود و استدلال، محور گفتگوها و انتقادات است.

امام جمعه جازموریان به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و افزود: “همه تحلیلگران عربی اعم از اروپایی، آمریکایی و حتی وابستگان به خود رژیم صهیونیستی با همه تظاهر و یال و کوپال از گروه معدود مقاومت شکست سختی خورده است.

وی گفت: طوفان الاقصی رویدادی است که می‌تواند تغییر دهنده قرن بیست و یکم باشد و اگر بحث‌ها و اختلافات مقامات اسرائیلی پخش شود چهار میلیون نفر از اسرائیل خواهند رفت.

خطیب نماز جمعه جازموریان به نامه منتشر شده مقام معظم رهبری به جوانان و دانشجویان آمریکایی و اروپایی اشاره کرد و گفت: اختلافات داخلی اسرائیل و خشم جهانی از جنایات این رژیم جعلی، نشان از نزدیک بودن نابودی آن است.

 

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی