کد خبر : 4355
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 خرداد 1403 - 17:09

مسئول نهاد نمایندگی منطقه یکم نیروی دریایی سپاه هرمزگان:

امام(ره) منشأ تحول در عالم بود

امام(ره) منشأ تحول در عالم بود
مسئول نهاد نمایندگی منطقه یکم نیروی دریایی سپاه هرمزگان" گفت: امام خمینی(ره) توانست بشریت را از لبه پرتگاه نابودی به سمت دین و ارزش‌ها سوق دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری 《رودبار ما 》حجت‌الاسلام حمید برآهویی”مسئول نهاد نمایندگی منطقه یکم نیروی دریایی سپاه هرمزگان” صبح دوشنبه در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در رودبار جنوب ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، افزود: مکتب امام راحل در عرصه‌های مختلفی همچون معنویت، عقلانیت و عدالت مکتبی جامع و کامل محسوب می‌شود.

 

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران با راهبری‌های پیامبرگونه امام راحل(ره) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و همراهی مردم بصیر این راه را طی و به قله خواهد رسید، ملت بصیر ایران هیچگاه از امام خود عقب نمانده است.

 

حجت‌الاسلام برآهویی اظهار کرد: در چنین فضایی که گمان می‌کردند، همه دنیا را گرفته‌اند، امام خمینی‌(ره) به همراه ملت پای کار دین خدا آمد و حکومتی بر پایه دین و قرآن در ایران استوار کرد.

 

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) پایه حکومتی اسلامی و دینی را نشاند و از لبه پرتگاه نابودی بشریت را به سمت دین و ارزش‌ها سوق داد، افزود: امام راحل منت بزرگی بر سر همه بشریت دارد. ایشان منشأ تحول در عالم بوده است.

 

مسئول نهاد نمایندگی منطقه یکم نیروی دریایی سپاه هرمزگان با تصریح اینکه تاریخ معاصر جهان را می‌توان به دوره پیش از امام(ره) و بعد از ایشان تقسیم‌بندی کرد، گفت: عصری در تاریخ جهان رقم خورد به نام عصر امام خمینی(ره) این عصری که به نام امام ما ثبت شده است عصر بازگشت به معنویت است، انقلاب دینی توانست در برهه‌ای از زمان که دنیا در دست مستکبران بود مستضعفین را نجات دهد، چیزی که باید همه به آن به صورت ویژه توجه کنیم.

 

وی افزود: امام (ره) ما را با مفهوم مقاومت آشنا کرد و به مظلومان این درس را داد که باید در مقابل ظالم ایستاد، وحدت و یکپارچگی جبهه مقاومت را مدیون امام راحل(ره) هستیم

در واقع جریان و مکتب مقاومت یادگار حضرت امام است.

 

برآهویی ادامه داد: مقاومت و جریان آن در فلسطین از زمانی شکل گرفت که امام (ره)، موضوع فلسطین را مسأله اول جهان اسلام اعلام کرد و آثار آن را امروز داریم در جهان می‌بینیم که بیداری اسلامی برای دفاع از فلسطین در جهان شکل گرفته است.

 

وی با بیان اینکه فقدان خدمتگزاران یک ضایعه دردناک است، بیان کرد: ما داغداریم و در سوگ شهدای خدمت نشسته‌ایم و با حضور حداکثری در انتخابات راه شهید رئیسی را نمی‌گذاریم خاموش شود، مردم از بگو و مگو‌های سیاسی خسته شده‌اند

با حضور پرشور در انتخابات فرصت را از فرصت طلبان خواهیم گرفت و کسی را انتخاب می‌کنیم که راه سیدالشهدای خدمت را ادامه دهد.

 

مسئول نهاد نمایندگی منطقه یکم نیروی دریایی سپاه هرمزگان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران احیا شد تا جلو استکبار بایستد و آن را به زیر بکشد.

 

وی بیان کرد: جهادتبیین کم صورت گرفته است و رهبر معظم انقلاب به صورت مستمر تأکید دارند که تاریخ را مطالعه کنید آن‌وقت است که جوانان قدر این انقلاب را خواهند دانست به برکت راهبری‌های امامین انقلاب ما سر دادیم ولی وجبی از خاک این کشور را به دشمنان ندادیم.

 

برآهویی با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی ایران خار چشم دشمنان شده‌اند، گفت: ناو شهید سلیمانی دست برتر در اقیانوس‌ها را دارد، ما امروز از نظر نظامی مقتدر هستیم.

 

وی با بیان اینکه خدمات انقلابی دولت سیزدهم در شناسنامه این انقلاب ثبت شد، افزود: دولت سیزدهم دولت متکی به توان داخلی است، و بدون پذیرش fatf کرونا را کنترل و واکسن را تولید کرد.

منبع: رودبار ما

انتهای خبر/پورحیدر

 

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی