کد خبر : 4335
تاریخ انتشار : جمعه 11 خرداد 1403 - 12:40

امام جمعه رودبار جنوب:

حضور حداکثری در انتخابات باعث استحکام نظام اسلامی است

حضور حداکثری در انتخابات باعث استحکام نظام اسلامی است
امام جمعه رودبار جنوب گفت: حضور حداکثری در انتخابات باعث استحکام نظام اسلامی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری” رودبار ما“؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت فرار رسیدن چهارده خرداد سالروز ارتحال بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امام‌خمینی (ره) اظهار کرد: استعمارگران در طول تاریخ تلاش‌های زیادی به‌کار گرفته‌اند تا گذشته‌ پرافتخار ملت‌ها را از حافظه آن‌ها بزدایند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در عصر حاضر نقش مؤثری در تمدن اسلامی ایفا کرد بنابراین استعمارگران تلاش می‌کنند تا با بزرگ‌نمایی برخی از ضعف‌ها، حرف‌ها، مشکلات و تبلیغات سوء کاری می‌کنند آرام‌آرام مردم و خصوصاً جوانان آشنایی تاریخی خود را از دست بدهند مفاخر خود را فراموش کنند.

خطیب جمعه رودبار جنوب بیان کرد: یکی از وظایف دستگاه‌های فرهنگی و تربیتی این است که نسل جوان را با تاریخ انقلاب مواریث عظیم عصر اسلام در ایران ویژه اسناد انقلاب اسلامی آشنا کنند و حافظه آن‌ها را زنده و فعال نگه دارند.

وی ادامه داد: نسل جدید ما باید به سابقه تاریخی ایران و انقلاب و امام راحل افتخار کند و امام انسان جامع الشرایطی بود که همانند او را نداشتم و تاریخ حوزه و کشور ما چهره‌ای همانند امام راحل را به خود ندیده است.

افشارمنش با بیان اینکه امام راحل در انقلاب خود فقط به خدا توکل کرد افزود: امام همواره به مردم عشق می‌ورزید و به دنبال گروه و جریان خاصی نبود بلکه با متن ملت پیوند داشت و بر ملت اعتماد و تکیه می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه کمتراز ۳۰ روز به انتخابات تعیین رئیس‌جمهور باقی نمانده است، گفت: در شرایط فعلی که دشمنان دستاوردهای نظام را زیر سوال می‌برند و چشم طمع به انقلاب اسلامی دوخته‌اند ما باید با حضور حداکثری در انتخابات که مظهر اقتدار ملی است و هر چه قدر میزان مشارکت مردم بالا باشد، قدرت نظام در بعد بین‌المللی مستحکم‌تر خواهد بود.

امام جمعه رودبار جنوب افزود: امید که در هشتم تیرماه امسال شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات باشیم تا رئیس جمهوری توانمند برای ادامه راه شهید رئیسی انتخاب شود.

افشارمنش اظهار کرد: باید با حضور در انتخابات رئیس جمهوری دلسوز و مردمی انتخاب کنیم و نسبت به استقلال کشور ادای دین کنیم و نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی وفادار باشیم.

امام جمعه رودبار جنوب اذعان کرد: همه ما باید آمادگی خود را برای تعیین سرنوشت مملکت اعلام کنیم و در پای صندوق‌های رأی حضور یابیم.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی